Navigeren in een keuzelijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

rijnsoever

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Berichten
19
Op een hoofdformulier heb ik een subfrm waarin persoonsnamen onder elkaar worden opgesomd. Het subformulier wordt in de formulierweergave weergegeven. Om naar een bepaald item te gaan, moet ik gebruik maken van de recordkiezers onderaan het formulier. Ik wil echter een item ook met een muisklik kunnen kunnen selecteren. Op mijn formulier lukt dit niet. Iemand enig idee?

Bij voorbaat dank,

John H.
 
Ik denk dat je iets duidelijker moet zijn in vraagstelling.. misschien de database toevoegen... Lijkt erop dat je de actie bij_klikken moet toepassen
 
Doorlopend formulier

Een veelgebruikte manier is om de velden op het subformulier naast elkaar te zetten, de bijschriften erboven in de formulier-header en het formulier op doorlopend instellen. Je krijgt dan een lijst met personen onder elkaar waarbij elke persoon op een eigen regel staat.
 
Een veelgebruikte manier is om de velden op het subformulier naast elkaar te zetten, de bijschriften erboven in de formulier-header en het formulier op doorlopend instellen. Je krijgt dan een lijst met personen onder elkaar waarbij elke persoon op een eigen regel staat.


Bedankt voor de reacties. Ik heb mijn probleem inmiddels opgelost door het betreffende formulier anders in te richten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan