Nep arita's ? Illegal disc !

Status
Niet open voor verdere reacties.

114

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2004
Berichten
16
Ik heb net een heel pak dvd's besteld Arita DVD-R 8x, branden van deze dvd's ging prima tot een paar dagen geleden. Nu geeft ie iedere "Illegal disc" / "cannot copy at once" aan.
Diezelfde DVD's doen het echter prima in een andere brander, het zijn overigens beide NEC branders die het allebei prima doen.
Andere DVD's +R doen het echter wel goed in de eerste brander waar ik de foutmelding krijg.

Overigens heb ik het forum al uitgepluist en :
- NERO 6 en 7 opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft niet mogen baten.
- Verder heb ik Arita's maar onder de Arita-"sticker" op de bovenkant zie je heel vaag
Fuij staan... komt iemand dit bekend voor ?
 
Tja, een partijtje slechte schijfjes gewoon. En daar hebben sommige branders gewoon moeite mee.
Soms wil een firmware update van je brander nog wel eens helpen maar dat zou ik pas doen als je brander moeite heeft met meerdere merken.
 
Tja, een partijtje slechte schijfjes gewoon. En daar hebben sommige branders gewoon moeite mee.
Soms wil een firmware update van je brander nog wel eens helpen maar dat zou ik pas doen als je brander moeite heeft met meerdere merken.

Reactie van de supplier:
Arita wordt af en toe geleverd als "overprint". Dit staat ook in de artikelbeschrijving. Hierdoor koopt de klant dus een kwalitatief heel hoog artikel, zoals b.v. Maxell etc.. tegen een lage prijs Het gaat hier vaak om "misprints" van de top a-merken. Dus super kwaliteit, maar overprinted, dus lekker goedkoop.

PLUSpunt : ik mag ze retourneren en omruilen !! Klasse en :thumb: voor Opus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan