nero 7 en mpeg 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

mtenklooster

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Berichten
330
Hallo,

Ik heb nero 7 aangeschaft omdat ik dacht hier een mooie diaserie op dvd mee te kunnen branden. Nu blijkt dat ik de plugin voor mpeg2 niet heb.

Weet iemand hoe ik hieraan kan komen? ennnn je hebt ook mpeg-4 is dat nog beter om te gebruiken??

Wie helpt??:( :confused:
 
Nero 7.0, heeft de mpeg2 codec gewoon zelf, voor versie 6.0 moest je hem apart kopen.
En die heb je idd nodig, om en DVD te brouwselen, misschien updaten, of je hebt er meerdere, die elkaar in de weg zitten, te controleren, met CodecSniper.
 
chips, codecsniper werkt niet als ik heb download, maar als ik je reactie zo lees, zit in nero 7 wel een mpeg2, dus dan is dat schijnbaar niet het probleem??
 
Laatst bewerkt:
Als deze niet werkt, geeft het al aan dat je oude codecs erop hebt, als je bij de eigenschappen de compatibiliteitsmodus op 98 zet, zal hij wel werken, zoek daar naar alle mpeg2 codecs, verwijder deze, uitgezonderd die van Nero.
 
, als je bij de eigenschappen de compatibiliteitsmodus op 98 zet, zal hij wel werken, zoek daar naar alle mpeg2 codecs, verwijder deze, uitgezonderd die van Nero.

sorry dit gaat mij iets te snel, de eigenschappen van welk programma??
 
zoals ik al aangaf geeft hij een foutmelding bij het downloaden van het programma, hij kent het adres niet, zit niet mee he
 
Voor mij is er meer aan de hand, hier werkt de link prima, scan die pc eens op rommel.

Hier de rechtsstreekse download.
 
ook dan doet ie het niet goed, sorry, ik houd er maar mee op, in ieder geval bedankt:

zugriffsverletzung beim Adresse
 
Voor mij is er meer aan de hand, hier werkt de link prima, scan die pc eens op rommel.

Beide werken bij mij prima, dus ik denk dat je deze raad maar op moet gaan volgen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan