Nero 8 installeert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

scarlett26

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Berichten
6
Hoi allen,

Zoals de titel al aangeeft heb ik een probleempje met Nero 8.

Zodra ik het programma probeer te installeren zegt hij dat er bij een vorige installatie werd gevraagd om de computer opnieuw op te starten, en dat ik dat eerst moet doen voor de installatie verder gaat.
Ik heb dan de optie om te annuleren en om op OK te drukken.

Druk ik echter op OK, dan start hij opnieuw op...en vervolgens niks. Als ik de setup dan weer draai, geeft hij wéér die foutmelding.

Lange tijd heb ik geen brandprogramma gehad, omdat ik het niet gebruikte, dus ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet echt meer weet wat ik allemaal heb uitgespookt met de vorige edities van Nero.

Ik heb alles wat ik kon vinden van eventueel oudere versies van Nero eraf gehaald, maar nogsteeds geen geluk.

Heeft iemand misschien enig idee waar het aan kan liggen?

Oh, ik draai op Vista trouwens.
 
Oké, ik draai die uninstaller, maar die vraagt om een specifiek path. Ik heb alle Ahead en Nero mappen al verwijderd, dus er is geen path.
Nu heb ik dus maar gewoon op oké geklikt, en hij zegt dat -ie alles verwijderd heeft, maar ik krijg nogsteeds die 'opnieuw opstart' foutmelding.
 
Is er anders niet een ander brand programma dat een beetje in de richting komt van Nero? Iets waar je CDs en DVDs mee kan branden?
 
Zucht... kan ik heel mijn reactie opnieuw typen omdat de site er even uitduikelt.

Maargoed.

Dat bestaat zeker, maar Nero 8 is wel fijn op zich natuurlijk, zeker als je de licentie al hebt!

Probeer eens wat rommel te ruimen met CCleaner.
Download CCleaner, en download de handleiding hier.
Volg de handleiding op bij het installeren en doe de stap over het opruimen van het register. Start daarna opnieuw op.
 
Hmm... dat is ook alles wat ik van hieruit kan aanraden.

Qua alternatieven gebruik ik persoonlijk Deepburner, je vindt deze in volgende lijst (samen met een hoop andere gratis burners)

http://www.snapfiles.com/Freeware/gmm/fwcdburn.html

Maar Deepburner kan zowat alles en is handig qua gebruik. Dus puur qua brandprogramma is dat wel oke. Het kan wel niets omzetten qua formaat, dus daar heb je dan andere programma's voor nodig.
 
Nou laat Nero dan maar zitten, dan ga ik die wel eens proberen. Het gaat sowieso puur om het branden van CDs en DVDs voor mijn zoontje. Ik hoef geen formaten om te zetten of iets dergelijks.

Ik ben niet helemaal een computer leek, dus mocht ik ooit iets met die DeepBurner niet gedaan krijgen dan zal ik wel eens kijken of ik daar een ander programma voor kan vinden.

Dank in ieder geval!
 
nero 8

heey
ik had zelf ook een probleem met nero 8 en nero 9 probeer nero 6 ultra die werkt bij mij wel :D
 
nero 8

ik heb sinds twee weken een nieuwe harde schijf en gebruik vista home premium en krijg nero8 ook niet meer geinstalleerd geeft ook steeds de zelfde melding van opstarten word er ook gek van hij werkte altijd perfect wie weet een oplossing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan