Nero 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

An2

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2013
Berichten
11
Sinds 2008 heb ik Nero 8 op mijn laptop. Ik heb daar nooit problemen mee gehad tot paar dagen geleden. Ik open Nero StartSmart en krijg dan de melding van Microsoft Visual C++ met Runtime Error! Program: C:\.....

This application has reqeusted the Runtime tot terminate it in a unusual way. Please contact the application support team for more information.


Weet iemand wat dat inhoudt?
 
Hallo An2. heb je iets meer zodat helpers je nog beter kunnen helpen. XP, Vista, welke Ie je hebt. enz enz. Heb je alle updates binnen. Er zijn nogal wat verschillen in package(s). Anders kun je wellicht zelf een even kijken wat er al over geschreven is. Klikje En kijk hier maar eens hoeveel er zijn. Wellicht zit er voor jou wat tussen. Klikje Wel even kijken en goed lezen welke je dan moet hebben. Als het goed is kun je dit zien bij Configuratie programma's en onderdelen daar staan ze. Maar wellicht ben je nu al geholpen.

Runtime.JPG Hier staan ze, bij jou kan het iets anders eruit zien. :d
 
Laatst bewerkt:
Hallo An2. heb je iets meer zodat helpers je nog beter kunnen helpen. XP, Vista, welke Ie je hebt. enz enz. Heb je alle updates binnen. Er zijn nogal wat verschillen in package(s). Anders kun je wellicht zelf een even kijken wat er al over geschreven is. Klikje En kijk hier maar eens hoeveel er zijn. Wellicht zit er voor jou wat tussen. Klikje Wel even kijken en goed lezen welke je dan moet hebben. Als het goed is kun je dit zien bij Configuratie programma's en onderdelen daar staan ze. Maar wellicht ben je nu al geholpen.

Bekijk bijlage 180708 Hier staan ze, bij jou kan het iets anders eruit zien. :d

Bedankt voor je reactie. Ik heb Windows Vista. Ik maak gebruik van Firefox en en IE 8. Ik heb gekeken in de lijst bij de configuratie en ik heb de aangegeven bestand zien staan. Wat moet ik ermee doen? Moet ik de aangegeven bestand verwijderen?
 
Oh vervelend. Je hebt niet op al mijn vragen geantwoord. Je hebt een laptop met.??

Maar dit is voor windows 7 systemen. Klik Lees eerst tot onderin door en probeer die fix als dat kan.
 
Oh vervelend. Je hebt niet op al mijn vragen geantwoord. Je hebt een laptop met.??

Maar dit is voor windows 7 systemen. Klik Lees eerst tot onderin door en probeer die fix als dat kan.


Ooh vreemd. Ik heb in een eerdere reactie aangegeven dat ik een Windows Vista heb. Heb een HP laptop en ik maak gebruik van Firefox en IE 8.
 
Mhh, ja niet goed gelezen dus (Vista) excuus daarvoor. Mogelijk geeft dus die Nero het probleem het exe bestand, de installatie. Het is een kennelijk een onderdeel van Nero (brandsoftware). Ga naar configuratiescherm, Programma's en onderdelen en gooi het eraf. Proberen om opnieuw te installeren. Of heb je nog een uninstall in nero erop staan. Surf hier eens naar toe. En lees eerst alles eens even door. Wat een gedoe he. :confused:
http://www.nero.com/enu/support-nero8-helpfiles.html?language=nld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan