Nero BurningRom en Express +multisessiekwestie s

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry80

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2007
Berichten
97
Paar vragen over Nero.
1. Wat is verschil tussen Nero Burning Rom en Nero Express? Je kan met beide branden, ik zie geen verschil.
2. Ik doe dagelijks met honderden tekstbestanden werken voor een groot project. Daarbij maak ik elke dag backups.Ik doe dan werken met een multisessie op een dvd+rw schijf.
De instellingen van die multisessie zijn me niet echt duidelijk.

Een screenshot om mijn probleem uiteen te zetten:
6fkfh1k.jpg


Ik wil bij multisessie bij vernieuwen bestanden behalve vernieuwen bestanden waarin ik heb gewerkt ook de nieuw toegevoegde bestanden (of mappen) ook meegenomen hebben.
In ieder geval moet ik bij "Bestanden in compilaties vervangen" aanvinken, maar daarna kom ik niet uit, welke "subhokjes" moet ik dan aanvinken?
"Archiefbit ingesteld"? "Bestandsdatum of -lengte gewijzigd"?

Wat ik ook gemerkt heb is dat aanvinken "Nieuwe bestanden aan compilatie toevoegen" niet leidt tot opname nieuwe bestanden in schijf.

Ik heb info over gezocht op internet, maar kwam niet ver.
Indien antwoord niet paraat, doorgeven goede links geen punt.
 
Ooit systemen als Direct CD, INCD of DLA al overwogen? Lijkt me best handig voor hoe jij je cd's gebruikt.

Zet je vraag nog even op opgelost rechtsonder in beeld, dan krijg ze een mooi groen vinkje achter zich in de lijst.
 
Ooit systemen als Direct CD, INCD of DLA al overwogen? Lijkt me best handig voor hoe jij je cd's gebruikt.

Zet je vraag nog even op opgelost rechtsonder in beeld, dan krijg ze een mooi groen vinkje achter zich in de lijst.
Bedankt voor je tip James007. DLA is een alternatief voor backuppen met Nero.
Omdat ik met Nero ook andere toepassingen gebruik hou ik Nero aan. Als ik geen Nero had was het een optie.

Dat probleem die ik ondervond heb ik met de links/Handleidingen Nero die Metalhead gaf opgelost.
Nero Express blijkt zelfde als Nero burning Rom met minder poespas (meer voor minder ervaren gebruikers).
Dat backup-probleem van mij lijkt opgelost.
Via Nero Burning Rom aanvinken "Bestanden in compilaties vervangen" (met optie "Bestandsinhoud gewijzigd") en de optie "Nieuwe bestanden aan compilatie toevoegen".
Hiermee krijg ik in ieder geval wat ik wil hebben aan backuppen. (gewijzigde oude info en nieuwe info opnemen in backup-DVDschijf).

Ik zal ook melden dat probleem opgelost was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan