Nero coverdesigner

Status
Niet open voor verdere reacties.

niels2109

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Berichten
25
Ik heb sinds kort de Canon pixma ip4850 aangeschaft en ben er heel tevreden over. Ik kan ook op de dvd zelf printen en daar gaat mijn vraag over.

Bij Nero coverdesigner kun je dan je image openen en dan heel mooi op de juiste grootte zetten zodat ie precies zoals jij wil geprint kan worden. In dit geval print ik dus op de dvd zelf en in het begin kies je in het keuzemenu voor DVD case en daarna onderin klik je op het tabblad 'disc 1' en vervolgens open ik de image en pas hem goed aan.

Nu moet ik hem dus gaan printen en daar gaat het fout. Bovenin staat een balkje met een hele waslijst aan dingen (volgens mij zijn het type printers ofzo?) die je kunt kiezen zodat ie het ook goed uitprint. Maar mijn printer staat er niet bij en ik weet ook niet wat ik moet kiezen want nu print ie telkens maar de helft op de dvd.

Heeft iemand een oplossing?:thumb:
 
verwijders alle soft van canon, en herinstalleer je printer.
wel eerst de software installeren en de printer pas aansluiten wanneer er om gevraagd wordt.
 
verwijders alle soft van canon, en herinstalleer je printer.
wel eerst de software installeren en de printer pas aansluiten wanneer er om gevraagd wordt.

Heb het net geprobeerd, maar dit helpt dus niet..
iemand nog ideeen?
 
kan je ipv via nero niet via de software van canon printen ?
 
kan je ipv via nero niet via de software van canon printen ?

Ja dat kan wel maar dan is de rand nog wit (ong. een millimeter) en ook aan de binnenkant (bij het gat zeg maar). En bij nero coverdesigner is dat niet, waardoor de dvd er een stuk mooier uitziet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan