Niet goed functionerend klembord

Status
Niet open voor verdere reacties.

gmeiboom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2006
Berichten
2
In MS Office Word werkt mijn klembord niet naar behoren. Als ik ctrl+C, ctrl+V uitvoer krijg ik een printscreen in mijn word document geplakt in plaats van de geselecteerde tekst, tabel, of tekst van een webpagina. Als ik mijn klembord weergeef verschijnen er ook afbeeldingen van een printscreen die klembord zelf verzamelt. Als ik deze wis, door op alles wissen te drukken, verzamelt het klembord weer minimaal 10 printscreens in het klembord. Zodoende werkt mijn ctrl+C ctrl+V functie niet. Zeer hinderlijk natuurlijk. Gewoon knippen plakken lukt overigens ook niet. Heeft iemand een advies?

Groet,

Geoffrey
 
Wat doet Ctrl + X > Ctrl + V in een ander soort doc.? Edit: ik bedoel buiten de MS Office omgeving.
Hetzelfde? Dan is het wellicht een "foute" instelling in Windows.
En anders zou ik alle tabbladen van Opties in Word eens goed doorlezen.
 
Laatst bewerkt:
Alleen in de MS Office omgeving

In paint o.i.d iets plakken heeft tot nu toe geen problemen opgeleverd. In een document knippen en plakken, in powerpoint en excel levert kopieren plakken en knippen plakken hetzelfde probleem. Waar zou ik in office moeten zoeken voor het oplossen van deze problemen. In het opties tabblad heb ik weinig relevants gevonden en de opties in het klembord zijn ook niet van toepassing op mijn probleem
 
In paint o.i.d iets plakken heeft tot nu toe geen problemen opgeleverd.
Mmm...ik vroeg of je met Ctrl + C en V buiten MS Office wél kon werken. Dus bijvoorbeeld in Kladblok. Of knip en plak jij met Ctrl + X en Ctrl + V afbeeldinge naar Paint?

Kijk na wat je bij het installeren van MS Office hebt weggelaten aan "secondaire"zaken. Misschien moet je alles installeren als uit te voeren vanuit de PC.

In bijvoorbeeld Word staan in Opties, Bewerken een aantal zaken die met "copy and paste" te maken hebben. Zoals toon Klembord-icoon, Instellingen van slim kopieeren en plakken, de toets INS gebruiken voor het plakken, enz.
Maar daar zal het probleem niet op te lossen zijn als al je MS Office onderdelen het zelfde euvel hebben.

NB: ik neem aan dat je wel kunt knippen en plakken via Bewerken in de menu-balk?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan