• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Niet meer kunnen printen uit excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

biancaaxx

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2012
Berichten
105
Hallo,

Zo uit het niets kan ik niet meer printen vanuit excel, dacht eerst dat het aan mijn instellingen lag, maar dat is niet zo.
Ook niet meer uit word.. Dus als ik iets wil uitprinten moet ik er een pdf van maken en dat begint nu wel vervelend te worden..

Ik heb de printer al verwijderd en de software opnieuw geïnstalleerd op mijn computer maar ook dat helpt niet..

Iemand een oplossing?
 
Sla je het bestand op als PDF of druk je af naar een PDF Writer (bijv: CutePDF)?

Als je afdrukt naar een PDF Writer dan zou je zeggen dat de opdracht om af te drukken gegeven wordt en het een instelling is van je printer waarom hij het niet doet.
- Zit er überhaupt papier in de printer (je weet maar nooit)
- Kabels goed aangesloten (weet je ook maar nooit)
- Heb je al gezocht naar een update van je stuurprogramma (driver)?
 
Ik sla het bestand apart op als pdf, zodat ik het alsnog kan uitprinten.

We hebben een lokale printer op kantoor, dus we printen niet via kabels maar via het netwerk. Papier zit er meer dan genoeg in. De rest van mijn collega's kunnen namelijk wel printen, behalve ik, het ligt dus ongetwijfeld aan mijn pc ondanks mijn collega's dezelfde instellingen hebben.

Ik heb het stuurprogramma van de printer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, er zijn geen updates voor beschikbaar, hij is dus up to date..
 
We hebben een lokale printer op kantoor, dus we printen niet via kabels maar via het netwerk.
Een lokale netwerkprinter? Die geen netwerkkabel heeft, klopt niet helemaal. Ik zou contact opnemen met de systeembeheerder ;)

Maar kan je wel afdrukken naar een PDF writer of Document writer.
Zo ja, zou ik het Office pakket herstellen (weet alleen niet welk Office pakket je hebt) ; http://support.microsoft.com/kb/924611
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan