nieuwe adobe flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritzthefox

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2011
Berichten
137
er werd mij altijd gevraagd om adobe flash player te updaten
heb de nieuwste versie gedownload en (na het sluiten van firefox )geplaatst
nu is mijncomputer een stuk trager en wanneer ik op facebook een spelletje speel blijft hij haperen
dit is niet meer de eerste maal dat hij dit doet en wanneer ik de oudere versie terugplaats is alles weer in orde maar kan ik sommige sites niet openen en sommige spelletjes niet spelen??
ik ben echt ten einde raad en kan jullie hulp hard gebruiken
ben wel een leek op computer gebied dus zal alle hulp op een ZEER eenvoudige manier moeten uitgelegd worden :confused::eek::confused:
 
Hallo fritzthefox. Dan verwijs ik je hier naar toe duidelijker kan ik het zelf toch niet uitleggen. Je moet en/of kunt enkele testen doorvoeren en bepaalde handelingen verrichten. Lees het eens op je gemak door. Klikje.
 
En mocht het antwoord van manamana voldoende zijn geweest, help je ons door bovenaan de pagina de vraag op opgelost te zetten :)
 
het probleem is nog niet echt opgelost,in faceboo(wanneer ik een spelletje speel)blijft het nog steeds van tijd tot tijd haperen en (sedert vandaag)wordt er opnieuw gevraagd om mijn flash player te updaten :eek::eek::eek:
 
Maar voordat je verder gaat en om het nog leuker te maken. Eerst even dit klikje en daar staat "heb ik java"

Je hebt toch wel deze he. En er is ook iets met een 32 bits of 64 bits computer. Wat heb je eigenlijk welke windows versie enz enz.

Klik lees daar meer (rechts in beeld) in die linkjes over systeemvereisten.

Lukt helemaal niets dan adviseer ik je deze even te lezen. Klik

Beter kan ik het niet uitleggen. Je moet echt bij flash zelf zijn om oplossingen door te voeren.

Maar laat wel a.u.b. weten hoe het afliep he. :eek: ;) Groet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan