Nieuwe computer aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

uas66

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2013
Berichten
35
Hallo allemaal

Ik wil een nieuwe computer gaan kopen maar wil weten of ik een goede keuze maak. Op compustunt.nl heb ik een systeemkast gezien wat mij aansprak. Kan iemand mij vertellen of dit een goede computer is voor dat geld? Hier de link http://www.compustunt.nl/savage5

Alvast bedankt:thumb:
 
Wat wilt u met de desktop is het persoonlijk of betreft ook zakelijk gebruik of is het voor grafische doeleinden ? Naderhand zou ik er zelf een samenstellen kunt u dit niet wil ik dit best voor u doen. Want ik zou namelijk de 1TB veranderen door 500 GB en het overgebleven geld voor een mooie ssd uitgeven.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je het beste van 16GB naar 8GB RAM kan gaan. 16GB is echt 'overkill'.
 
Geweldig dat je 32 GB intern geheugen hebt, kom hier nooit verder dan 6GB max. in windows 7 qua gebruik zelfs niet met renderen, leuk voor een domeincontroller o.i.d.
16GB is idd een overkill.
 
Eigenlijk kreeg ik hem bij het pakket dat ik had gekocht maar toegeven dat de 32 gb wel veel is maarja. Aan de andere hand zou ik de 16GB wel nemen aangezien er in de toekomst nog well is nieuwere games uitkunnen komen die veel eisend zijn. Ik zeg niet gelijk 16 gb maar extra intern is altijd leuk toch ? En wil tog terug komen op mijn antwoord miss een eigen systeem samenstellen en dan meer ssd nemen dan een 1TB
 
Laatst bewerkt:
Hoi,



Heb even je vraag verplaatst van hardware overig naar aankoop/uprgaden systeem.Succes met je vraag
 
Laatst bewerkt:
Ik denk ook dat je beter een pc met een SSD kan zoeken voor €700. En als je hem wil gebruiken om vooral te gamen, kan je hem beter gewoon zelf samenstellen, dan focus je je op een goeie videokaart, wat mindere processor en 8 GB Ram en dan hou je nog genoeg over voor een SSD + HDD van 500gb of 1TB.
 
Hoi,

Denk dat je een ssd later moet doen maar deze zou een optie kunnen zijn. Neem aan dat je wilt gamen wil je dit niet dan is je eigen keuze prima .
 
Bedankt voor de reacties allemaal. Hoe is dit dan?

Minitower zwart, met 400W voeding
Intel Core i7 4770 processor 4e generatie, 4x 3.4 GHZ socket 1150
16GB DDR3 1333 geheugen
2000GB SATA3 harddisk WesternDigital
AMD Radeon HD7730 2GB videokaart, Full-HD met VGA, DVI en HDMI aansluiting
Maximale resolutie: 2560x1600
Direct-X 11.1 ondersteuning
Gigabyte moederbord, GA-H81M-S2PV
DVD brander Dual Layer Sony
4 x USB 2.0 aansluitingen
2 x USB 3.0 aansluitingen
HD-audio RealTek
LAN (10-100-1000mbps netwerkaansluiting)
PCI-express slot + 2x PCI slot

Kost €700
 
Hoi,

leuke processor maar wat slechtere videokaart en voeding vind ik wat minnetjes.
 
Oké bedankt. Alleen heb ik geen verstand van processors etc. Is deze beter als de i7 die ik hierboven had vermeld?
 
Nee, maar je geeft ook niet aan wat je met de pc wilt gaan doen gaf ik ook aan in bericht van 15.20 uur voor gamen is een 8350 of een i5 voldoende.
 
Bouwt azerty de componeten zelf, of moet ik dit zelf gaan doen?

En iemand die iets weet over de videokaart:
AMD Radeon HD7870

Processor
AMD Vishera FX-6300, Six-Core ?
 
Laatst bewerkt:
Azerty kan de pc voor je bouwen als je dat wil, maar dat kost 59,00. Dan heb je wel 1 jaar garantie.

Videokaart:
-Het is de aanbevolen kaart voor BF4.
-Goede kaart voor de prijs.

Processor:
-Een van de aanbevolen BF4 processoren. (6-core AMD, 4-core Intel)
-Goede processor voor de prijs
 
Hoi,

Denk dat je toch eens hier moet kijken. dan blijft de r 9 270 x toch even beter denk ik zo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan