Nieuwe computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer55308

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2009
Berichten
37
Nieuw game systeem

Best helpmij-ers,

Ik doe nu al zo'n 4 jaar met mijn HP Pavilion en hij beviel redelijk goed. Maar ik word nu wat ouder en wil wat meer met mijn computer (video bewerking, games, fruity loops). De meeste spellen werken niet op mijn computer, en als ze wel werken op de laagste kwaliteit dan is dit meestal nog heel schrokkerig.
Dus ik zat te denken aan een nieuwe computer. Dit mag een laptop zijn maar dat is niet noodzakelijk want buitenshuis zal ik hem niet gebruiken. Mijn eerste vraag is dus: scheelt een laptop in prijs met een desktop met de zelfde specs?
Mijn tweede vraag is of jullie mij willen helpen met het uitzoeken van een nieuwe computer. Ik weet niet precies welke specs allemaal nodig zijn voor games als FIFA, GTA of Call of Duty op medium settings. Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb wat gezocht op internet en kwam op de Medion Akoya MD 8805. Goede prijs (€549) maar ik vroeg me af of de specs genoeg zijn voor de eerder genoemde dingen.
Mijn budget ligt dus ook rond de 600 euro.

Specs:
Intel® Core™ i5-2320-processor (3.0 GHz, Intel® Turbo Boost-technologie 2.0, 6 MB Intel® Smart Cache)
NVIDIA® Geforce® GTX550Ti-grafische kaart met DirectX®11 en 1024 MB DDR5-geheugen, een digitale HDMI audio-/videouitgang, DVI-I en D-Sub VGA-aansluiting
4 GB DDR3 SDRAM-werkgeheugen
2.000 GB-harde schijf voor meer dan vierhonderdduizend muzieknummers of foto’s (bij 4 MB per titel/foto)
MEDION-datapoort3 met USB 3.0 (geschikt voor MEDION 2,5- en 3,5-inch USB 3.0 supersnelle harde schijven)
Multistandaard dvd-/cd-brander met dvd-ram en Dual-Layer-ondersteuning
6-Kanaals High-Definition Audio
Multikaartlezer voor alle gangbare geheugenkaarten (geheugenkaarten niet meegeleverd)
USB-toetsenbord en optische USB-muis

Alvast heel erg bedankt,
Philip Berends
 
Laatst bewerkt: