Nieuwe GamePC

Status
Niet open voor verdere reacties.

LolliGothQueen

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2016
Berichten
13
Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe GamePC die ik zelf zal samenstellen maar ik weet jammer genoeg niet veel van de onderdelen die ik nodig heb.
Dus ik zou graag willen dat jullie voor mij een GamePC kunnen samenstellen.
Ik heb op dit moment een heel oude laptop met deze processor en videokaart
-Intel Pentium Processor T4300 1M,Cache 2.10 GHz,800 MHz FSB
-nvideo geforce g210M GPU
Dit zijn onderdelen van een laptop maar ik vraag toch om een desktop.
De spelletjes die ik zou graag willen spelen zijn:
Overwatch, League of Legends , Diablo , World of warcraft legion , de Sims 4 en meer van deze soort maar deze zijn het belangrijkst.
Ook zal ik op deze computer school'dingen' moeten doen dus het liefst Windows 7 want ik vind dat het gemakkelijkst.
Mijn bedrag is een 1000 euro.

Alvast bedankt voor jullie hulp
-LolliGothQueen
 
@Pcfreak1997 Dit kun je zelf toch ook wel uit zoeken als je naar het budget kijkt.. Dan moet je gaan kijken wat de samestelling met Intel en Nvidia gaat kosten en die van Amd en Radeon.

Met vriendelijke groet,
Youri Wannet
 
Hallo ,

Ik weet niet wat een ts is zo dat kan ik niet antwoorden.

Alvast bedankt.
-LolliGothQueen
 
Hallo, alvast bedankt ,

Ik heb altijd gehoord dat samengestelde computers beter waren ??
Maar als deze computer goed is en zijn geld waard dan vind ik het niet nodig om er één samen te stellen ?
Dus is deze computer een goede GamePC ?? Zijn geld waard ??

Ik heb altijd van mijn vrienden gehoord dat Windows 7 beter was dan Windows 10 ?? als dat niet zo is van dik het niet erg om Windows 10 te gebruiken

Vele groetjes
-LolliGothQueen
 
Laatst bewerkt:
In zo'n kant en klare PC van Medion zitten gewoon onderdelen die je ook bij een webshop kunt kopen en een zelf samengestelde met een OS is vaak duurder dan een kant en klare, zou geen Acer of HP nemen, Asus kan nog.

Mensen vertellen van alles, allemaal persoonlijke interpretaties, W10 werkt prima en waarom zou W7 beter zijn, zijn allemaal NT versies en waarom zou een zelf samengestelde beter zijn......
 
Hallo,

Ik denk omdat je , je computer dan kan maken naar gelang wat je nodig hebt , maar ik heb gewoon een GamePC nodig dus voor mij is het niet zo belangrijk maar als deze computer goed is dan kan ik hem kopen ?
Zal hij een lange tijd meegaan ???

Groetjes
-LolliGothQueen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan