Nieuwe kast: CoolerMaster Stacker 830 EVO

Status
Niet open voor verdere reacties.
1211567414-950.jpg
[/url][/IMG]

Snap je nu waarom ik de ruimte van de Stacker al weer wat relativeerde (gezien de twee tennisrackets bovenop de processor ?) ;) :D
 
Snap je nu waarom ik de ruimte van de Stacker al weer wat relativeerde (gezien de twee tennisrackets bovenop de processor ?) ;) :D

Helemaal duidelijk ja:D:D

En ik snap ook direct je lage cpu temp!:thumb:
 
Begreep ik uit je startbericht dat de kast niet nieuw is, m.a.w. dat je er geen handleiding bij hebt? Als dat zo is, dan kan ik nog wel even in het schema (plaatjes) van de kast kijken of Coolermaster daar een plaatje van het frontpanel heeft staan.
 
De kast is inderdaad niet nieuw, maar ik heb wel de handleiding erbij.
Trouwens, alles was 100% compleet, inclusief ook het BTX materiaal.
Zelfs nog de doos, het piepschuim, alle schroefjes en noem maar op. En echt geen krasje op de kast!
 
Mijn Stacker koelkastdoos staat op zolder (met daarin het plaatjesgedoe) Biedt het plaatje van de kast ook geen soelaas m.b.t. het frontje?
 
Helaas...

Heb inmiddels wel een topic gevonden over het probleem op het CoolerMaster Forum waar iemand hetzelfde probleem heeft.

Daarin linkjes naar foto's en handleidingen hoe je het moet doen. Echter, die linkjes zijn dood, topic is van 2007!

Maar de aanhouder wint: GEVONDEN:

http://forum.coolermaster.com/viewtopic.php?t=6444url
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De sleutel was dus 2 van de 4 zwarte schroefjes. ;) (oké, slechts 50% goed gegokt dus ;) )
 
Laatst bewerkt:
De sleutel was dus 2 van de 4 zwarte schroefjes. ;)

Preciess, en die ene schroef aan de binnenkant, en die moet je nu net maar even weten.
Bedankt voor de moeite en het meedenken trouwens:thumb:
 
Prima systeemkast, heb 'm zelf ook. Meer dan genoeg ruimte en superstil en koel.

@Pasja; beetje mosterd na de maaltijd maar die top/dakfan is gewoon een kliksysteem hoor:D

@Michael4446; begrijp je nu dat ik deze kast aanbeveel:p
 
@Michael4446; begrijp je nu dat ik deze kast aanbeveel:p

Eigenlijk niet. Er is maar een beperkte groep dat iets aan zo'n kast heeft. De gemiddelde computeraar wil echt geen Stacker op/onder z'n bureau hebben staan. :D
 
Eigenlijk niet. Er is maar een beperkte groep dat iets aan zo'n kast heeft. De gemiddelde computeraar wil echt geen Stacker op/onder z'n bureau hebben staan. :D


Hahahahahaha, daarom staat ie er bij mij ook naast;)
 
Front USB kabel is inmiddels aangesloten, was wel even tobben maar goed, het is gelukt!
 
Ga ik vandaag maken, alleen.....
mijn Lexa stond OP mijn bureau, maar de Stacker is daar een ietsiepietsie te groot voor. Hij staat nu ONDER mijn bureau.
Dus wordt een iets andere foto, vandaag geplaatst!
 
Ga ik vandaag maken, alleen.....
mijn Lexa stond OP mijn bureau, maar de Stacker is daar een ietsiepietsie te groot voor. Hij staat nu ONDER mijn bureau.
Dus wordt een iets andere foto, vandaag geplaatst!

Haha, prima hoor. Heeft geen haast, maar ben wel benieuwd natuurlijk. Gelukkig zijn jouw ervaringen met een big tower goed, dat maakt de aanschaf voor mij weer wat makkelijker. :)
 
Ik ben na 1 dag al echt compleet verliefd op die Stacker:love:
Ik zit gewoon soms even alleen naar de kast te kijken, schitterend werkelijk! En daarbij natuurlijk de ruimte, de stilte, het gebruiksgemak, de constructie, de afwerking, werkelijk in een woord af!.

Ik was al een paar maanden aan het kijken naar een Stacker en wilde alleen de 830 hebben, maar, ja, ze zijn flink prijzig helaas.
En toen plotseling die advertentie van iemand, hier hemelsbreed nog geen 500 meter vandaan, die precies de kast aanbood die ik hebben wilde. Als nieuw, compleet en voor maar 100,- euro!!
 
@Pasja; beetje mosterd na de maaltijd maar die top/dakfan is gewoon een kliksysteem hoor:D

Nee hoor, dat was geen mosterd na de maaltijd. Ik zou eerder zeggen, helemaal géén mosterd, want als je:
1. twee tennisrackets als koeling voor je processor hebt én
2. de werkruimte tussen die rackets en het "plafond" van de Stacker nog maar een centimeter of wat is, én
3. je hebt vrij grote handen,

dán is het een heel gefriemel.

Had ik eerst de tennisrackets verwijderd, dan was het idd. heel simpel klik-en-zit geweest, maar ja daar denk je pas aan als je het een 2e keer zou moeten doen.
 
Nee hoor, dat was geen mosterd na de maaltijd. Ik zou eerder zeggen, helemaal géén mosterd, want als je:
1. twee tennisrackets als koeling voor je processor hebt én
2. de werkruimte tussen die rackets en het "plafond" van de Stacker nog maar een centimeter of wat is, én
3. je hebt vrij grote handen,

dán is het een heel gefriemel.

Had ik eerst de tennisrackets verwijderd, dan was het idd. heel simpel klik-en-zit geweest, maar ja daar denk je pas aan als je het een 2e keer zou moeten doen.

LOL. Dus je heb die tennisrackets niet eerst verwijderd? Dat vind ik nou niets voor jou, je bent altijd zo doordacht bezig:D:D (althans, op dit forum)

Maar zonder dollen, het is en blijft een buitengewoon goede kast :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan