Nieuwe multimedia PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0669

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2014
Berichten
6
Hallo,

Ik wil een nieuwe pc gaan bouwen en heb daarvoor de volgende onderdelen uitgekozen:

Processor: AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed
Moederbord: Asus F2A85-M PRO
RAM geheugen: Kingston HyperX Fury blu HX316C10FK2/8
Harde schijf: WD BLUE WD10EZEX 1 TB.
Videokaart: Asus GT640-2GD3
Computer behuizing: Corsair Carbide 200R Closed
Voeding: Corsair VS350
DVD/CD brander: Samsung SH-224DB Zwart

Is dit samen compatibel?
Moet ik nog dingen veranderen?
SATA kabels aanschaffen?

Ik hoor het graag.
 
Wat wil je er allemaal mee doen? Het is een beetje vreemde verzameling van componenten. In principe niets mis mee, maar ik vind de keuze van de verschillende onderdelen wat apart. (2 tientjes van je geheugen en je kunt een GT750 plaatsen bijvoorbeeld)
 
Ik wil er van alles mee doen. Een beetje gamen. (minecraft of oude battlefield) een beetje videoediting, en nog andere dingen als internetten en allerlei andere dagelijkse dingen.
 
Ik zou een SSD in overweging nemen .. 128 GB in principe groot genoeg voor je OS en diverse programma's, retesnel opstarten !
 
denk niet dat een SSD in het budget past gezien de componenten...
verder is het handig om net even wat meer te besteden aan de videokaart als je games zoals Battlefield wilt gaan spelen
de GT750 of R7 260X zijn daar voor goede opties verder adviseer ik je dan ook om de voeding op te schroeven naar een 450watts voeding.

sata kabels worden geleverd bij het moederbord en ja de rest past prima op elkaar
 
Mwah. Voor de GT750 past de voeding makkelijk en hoef je ook niet meer uit te geven. misschien kun je beter zeggen dat je eerst de rest doet en dan een passende voeding zoekt.

Als de maxwell reeks enige indicatie is kan het allemaal nog een stuk zuiniger in de toekomst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan