Nieuwe PC Kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ja hoor geen probleem mits dat er voor win 7 drivers voor zijn weet niet hoe oud hij is. maar waarom niet gewoon bedraad?
 
Omdat ik dan kabels door het huis heb hangen, computer staat op de slaapkamer.


Ik zat eerder trouwens te kijken naar:

AMD Black Edition
AMD FX 8120 - 3.1 GHz - 8-kern
Socket AM3+ - Box


en


AMD Black Edition
AMD FX 8150 - 3.6 GHz - 8-kern
Socket AM3+ - Box - luchtkoeler


Zijn deze beter dan die intel? ze zijn wel goedkoper
 
heb jij een azerty klant nummer? dan krijg je 50 azerties kado ;)
 
Hoi,

Hou die zelf maar dank je wel :thumb: heb trouwens gee klantnummer ga meestal bij 4launch dichterbij vanaf hier;)
 
ja je krijgt ze als ik een klant nummer van iemand invul bij de aanmelding, dus ik dacht als je een klantnummer had dan had ik je wel ingevuld, maar dan ga ik verder met de bestelling ;)
 
Hoi,

Succes ,en mocht je nog vragen hebben zal morgen worden nu denk ik even slapen:D
 
Laatst bewerkt:
Hij is zojuist besteld en betaald dus nu is het afwachten, nogmaals bedankt en als hij binnen is laat ik het hier weten ;)
 
Hoi,

Oke hoop dat je er veel plezier aan mag beleven lees wel hoe of wat.:thumb:
 
Ik kreeg een mailtje dat ze het momenteel druk hebben en ze verwachten een vertraging van 2-3 dagen,
Dat was 2 dagen geleden,

Inmiddels is de ouw gestart maar ik kreeg vandaag weer een mailtje dat de ssd die ik had, niet op dat moederbord pasten en ze boden me een alternatief aan, dit heb ik gedaan dus ik verwacht hem (hoop ik) vrijdag binnen te krijgen.

Wel lelijk want de ssd die ik gekozen had was de enigste die niet op voorraad was en dat duurde dus al 2-3 dagen (en het weekend zat er tussen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan