Nieuwe Pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoezo niet:O
En btw ik hoef geen super game pc, just gewoon voor paar normale/goeie games zoals... gta sa vietcong CSS enz enz.
 
:eek:Dit is echt geen game pc:eek:, een matige video-kaart, en een zeer ondermaatste processor!

Wat is je budget?, misschien is er dan iets meer te regelen.

Trouwens, is de processor een quad qore, ik vind de site wat onhandig.

En je bent zelf ook wat onhandig want in je 1ste bericht zet je ik wil graag een snelle game pc, en in je 2de dat hij niet zo snel hoeft te zijn...

Naja, genoeg negatieviteit, mss is dit wel een leuke voor je!
http://www.alternate.nl/html/product/PC-Systemen_Workstations_met_Besturingssysteem/Alternate/Mercurius_P840/-1071701/?tn=BUILDERS&l1=PC-Systemen&l2=ALTERNATE
Het is een Perfecte goede super site!, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. En de pc zelf is al stukken beter dan de door jou aanbevolen.
 
Laatst bewerkt:
Of die van mij met die video-kaart van jou. Een dual-core is namelijk beter voor het gamen wordt gezegd.

Als deze persoon genoeg geld heeft..
 
Voor 600 euro is het wel mogelijk om iets samen te stellen wat beter is. Al zou het beter zijn als je 100 euro meer te besteden had.
 
Euhm, sparen?

Hoeveel heb je al dan, want als je daarover 3 maanden doet, is er al wel het een en ander veranderd..:p
 
Ja idd.

Jezus, zorg eerst dat je geld bij elkaar hebt. Best zo'n 800 à 1000 euro en als je nog een oude monitor hebt 1000 à 1200 euro, want daar bespaar je ook best niet al teveel op als je wil gamen.

De zomer is juist gedaan. Was een perfecte gelegenheid geweest om op korte tijd een leuke pc bij elkaar te werken. (Heb ik ook gedaan.)

Als je nu nog moet gaan beginnen met sparen dan is dit topic echt nutteloos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan