Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

internettt

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
Berichten
122
Ik ben opzoek naar een nieuwe PC waar ik in ieder geval de meeste games op kan spelen. (runes of magic :p)
en dat de game ook kan blijven draaien als je van account wisselt aangezien mijn zus nogal vaak het spel afsluit als ik er even niet ben.

budget van zo'n 1300 euro.

ik had deze gevonden: http://www.ikbenstil.nl/Gaming-PC/IKBENSTIL-WoW-PC::2551.html

maar ik weet niet zeker of dit een goede is.
 
Met een budget van 1300 euro zijn véél leukere machines te vinden, niet doen dus.
 
uh thx maar

"Opmerking

Bij deze pc wordt niet meegeleverd: toetsenbord, muis, monitor"

:shocked:
 
Harry,
voor zover ik kan zien, worden die dingen óók niet in de door hemzelf geplaatste link meegeleverd, dus er wordt dubbel geld bespaard.
 
oh ja wacht hehe je kan ze ook los bestellen :)o:eek::eek::eek::eek:)

bedankt :thumb:

nu mijn vader nog overhalen :shocked:
 
oh wow volgens mij gaat ie um nu kopen maar ik snap niet wat dit is?

"Let op: deze PC beschikt over 4GB DDR2 geheugen, hiervan kan maximaal 3,25GB worden benut met een 32bit OS."

wat betekend dat?
 
wat er staat....

Je hebt Vista 32 bits en je hebt Vista 64 bit.
Bij 32 bit kan je maar maximaal 4 gig gebruiken. Hier gaat dan nog het geheugen van de videokaart vanaf. In dit geval 512MB. 4,0 - 0,5 = 3,5gig (iets minder zelfs)
 
Laatst bewerkt:
Marsmannetje, ik denk dat je 32 bit bedoelt :p
Maar voor die 1300 euro is die Terra pc van Alternate een hele hoop meer waard voor je geld dan het eerste linkje, dat ding bouw je zelf in elkaar voor hoogstens 800 euro..
 
:S ik snap er egt nix meer van nu

als ik um koop zoals ie daar staat dan kan ik tog gwn alles gebruike :confused::confused::confused::confused:
 
Ja je kunt hem gewoon kopen, maar Vista 32 bit legt de limiet op 3,25 gb RAM geheugen omdat meer niet ondersteund wordt. Heeft niets met je strookjes RAM geheugen zelf te maken maar met de Vista 32 bit installatie.
 
32 bit natuurlijk bij die pc, aangezien die melding er bij staat.. :confused:
 
3,25 gb is voldoende om Vista te draaien en goed te gamen. Heb zelf een pc'tje met vista ultimate 32 bit en met 3,25 gb ram en loopt het als een zonnetje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan