nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

caspar crop

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2009
Berichten
17
ik heb nu een packard bell i media 9735 :confused:

binnenkort krijg ik voor mijn 15e verjaardag een budget van rond de 2000 euro om vrij te besteden:D. ik heb al het nodige research gedaan, maar ben er nog steeds niet uit:(.
wie kan mij helpen met kiezen..

ps. ik ga de nieuwe pc vooral gebruiken voor gamen en multimedia, maar vooral gamen.

besturingssysteem hoeft er niet bij, ik wacht met het besturingssysteem tot windows 7 uitkomt
 
Laatst bewerkt:
ik heb nu een packard bell i media 9735 :confused:

binnenkort krijg ik voor mijn 15e verjaardag een budget van rond de 2000 euro om vrij te besteden:D. ik heb al het nodige research gedaan, maar ben er nog steeds niet uit:(.
wie kan mij helpen met kiezen..

ps. ik ga de nieuwe pc vooral gebruiken voor gamen en multimedia, maar vooral gamen.

besturingssysteem hoeft er niet bij, ik wacht met het besturingssysteem tot windows 7 uitkomt
Da's een budget waarmee je hele leuke dingen kunt doen. Je vermeldt alleen niet of in die som álles zit inbegrepen: kast, monitor, toetsenbord, muis, printer, scanner? .
aar heb je tot nu toe je keuze op laten vallen / waar is het lastig uit kiezen?
Hoe had je dat in gedachten? Nu tijdelijk XP of Vista erop zetten en straks............ ja straks, maar hoe dan? Want windows 7 kun je niet 'los' kopen, althans geen betaallbare versie. Als je al een systeem hebt gekocht en je wil een OS erbij dan zit je al vrij snel aan de retailversie en die een keer of 3 a 4 meer dan een OEM en juist een OEM kun je alleen bij een nieuw systeem kopen.
 
Laatst bewerkt:
OEM kun je alleen bij een nieuw systeem kopen.
Dat klopt niet meer, is al een aantal jaar dat je ook oem los mag kopen. Zoals je nu los vista oem kunt kopen zal dat rond 23 oktober (realese datum volgens acer) ook weer los te kopen zijn.
 
Ik zou een andere kast pakken hij is nog al klein, ik heb hem zelf ook. Mijn videokaart pas er maar net in. En het kabel management is er ook waardeloos in. Hij koelt wel geweldig.;)
 
Ik zou die ssd er voorlopig uitgooien. Dat heeft nog niet zoveel zin.
Verder 2x een gewone HD4890, of 1x een 295GTX.

2443BW monitor lijkt me ook geschikter.
 
good

ziet er goed uit, maar ik wacht nog ff, kijken of iemand anders met iets beters/goedkopers komt aanzetten.:)
 
Je kan natuurlijk hier ook even kijken. (klik 1). En anders staat hier nog een hele mooie (klik 2). De laatste is wel wat duurder maar je kan er natuurlijk ook dingen van weg laten waardoor je wel op je budget uitkomt.
 
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[196104]=1&product[205720]=2&product[99909]=1

Goedkoper.
2 640GB schijven (eventueel in raid-0 al ga ik dat niet adviseren) (eventueel kan je ook 1x een 1TB-schijf nemen, ben je nog goedkoper).

Het kan nog goedkoper. Toetsenbord is een beetje duur.
Videokaart zijn wat duur. Je kan ook beginnen met 1x een HD4890, daar zal je ook prima mee kunnen gamen.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...198869]=1&product[210544]=1&product[101302]=1

(toetsenbord kan nog goedkoper, maar dan moet je echt gaan zoeken naar goed geschikte)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan