nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
o sorry vergeten
beeldscherm,muis,toetsenbord heb ik al
alleen besturingsysteem niet
 
Je leest weer over de vraag:" Welke games en welke kwaliteit".

Ik bedoel een spelletje patience kan op elke pc, GTA 4 is een ander verhaal.
 
sorry sorry sorry
nou meestal spelen wij sims 3,call of duty modern warfare.

dat zijn best grote spellen en ik wil ze gewoon goede kwaliteit zonder stotter ertussen
 
ik wil 1 iets opmerken: dat Intel Vs. AMD artikel die hier op de vorige pagina naar gelinkt werd, is niet echt up-to-date laten we maar zeggen: is nog van uit 1999, ondertussen in Intel al veel geëvolueerd, en is AMD l veel geëvolueerd. Dit artikel is niet meer 100% te vertrouwen (sommige feiten misschien nog wel, maar de meeste zijn al lang outdated)
 
Het maakt trouwens niet veel uit als erop je videokaart 1 GB geheugen zit terwijl het een budget kaart is. Dan kan je net zo goed een betere met 512 MB geheugen kopen.
 
lijstje even gekopieerd


€ 790,28*
Grafische kaarten ATI Radeon HD5000Sapphire HD5570 HDMI1 xà € 89,90*

Software OEM BesturingssystemenMicrosoft Windows 7 Home Premium 64-Bit1 xà € 79,90*

CPUs Socket AM3AMD Phenom II X4 9651 xà € 169,90*

Voedingen tot 600 WattOCZ ModXStream Pro 500W1 xà € 56,90*

Behuizingen Midi TowerEnermax ECA3162 Phoenix Neo, zwart1 xà € 89,-*

CardreadersCard Reader 54 in 11 xà € 11,99*

DVD-reWriters Serial-ATASony Optiarc AD-7240S-0B1 xà € 22,99*

Moederborden Socket AM3GigaByte GA-MA785GMT-UD2H1 xà € 84,90*

Harddisks 3,5 inch SATASamsung HD154UI1 xà € 74,90*

Geheugen DDR3-1066Kingston ValueRAM 4 GB DDR3-1066 Kit1 xà € 109,90*
 
neem de AMD Phenom II x4 955 doet echt niet veel onder de 965.
Kilk voor vergelijking

Als je wil kan het hem altijd nog met 0,2Ghz overklokken.

En kijk even met tweakers en een wenslijst, dan kan je kijken waar je het goedkoopst uit bent.
 
Link


Moet je account aanmaken, vervolgens op een product killken, en dan staat er ''x willen dit product, ik wil m ook!"

Als je daar op klik kan je hem toevoegen moet je wel eerst een naam hebben voor je wenslijst.
Als je dan naar MY TNET gaat rechtsboven en dan tabblad wensenlijsten.
Vervolgens onderaan je wenslijst kan je op bestel kosten berekenen drukken, vervolgens selecteer je de verzend methode en betaling en het minimale aantal producten die je bij elke shop wil bestellen. Dan zie je de kosten en dan ga je kiezen waar je wil.:thumb:
 
Ook hier valt niets te zien. Je moet eerst kiezen voor een land maar krijg jou keuzes niet te zien. En bij tweede poging geeft de site een fout aan.

Medion is overigens een prima merk en heeft goede service. Maar zonder de gegevens van de pc word het wederom moeilijk een antwoord te geven.

Edit: even handmatig gezocht

€ 799

MEDION® AKOYA® PC P7380 D
Authentieke Windows® 7 Home Premium,
Intel® Core™ i7-860 processor,
ATI Radeon™ HD 5570,
4 GB DDR3 intern geheugen,
1 TB harde schijf,
Dual Layer DVD-ReWriter,
kaartlezer

€ 729

MEDION® AKOYA® PC P7373 D
Authentieke Windows® 7 Home Premium,
Intel® Core™ i5-750 processor,
NVIDIA® GeForce GT230,
6 GB DDR3 intern geheugen,
1 TB harde schijf,
Dual Layer DVD-ReWriter


Dit zijn ze? Zo ja, beide leuke pctjes als je het mij vraagt al neig ik meer naar die van 799.
 
Laatst bewerkt:
o sorry nou ga naar:
www.medionshop.nl
dan computers
en dan heb je er een van 799 en eentje van 729
zijn deze goed?
en welke is de beste?

o ik zie al dat je ze gevonden hebt

het enige waar ik aan twijfel tussen deze pc's

die van 729 euro
-heeft meer intern geheugen(6gb) en andere 4gb
-heeft meer geheugen videokaart(1,5gb)

alleen het betere aan die andere is volgens mij die intel i7
maar is dat nou veel beter als de intel i5
of maakt dat eigenlijk niet uit

wat is nou het verschil tussen een intel i5 en intel i7?
is dat nou veel verschil of valt dat wel mee
 
Laatst bewerkt door een moderator:
i7 is de grote broer van de i5, prestaties zijn veel beter; een i5 is nog te vergelijken qua prestaties met een AMD PHenom II X4 9*Kweniehoeveel*, terwijl een i7 zo een beetje zweeft tussen de bete X4 en de goedkoopste X6 processor, terwijl die X6 toch wel nog ietsje beter is volgens de benchmarks, maar die heeft dan ook weer een duurden moederbord nodig.
 
euh, op school hebben ze die met een Intel onboard grafische chipset (ingewerkt in de i5 processor) en daarmee kan je toch wel de CoD4 mee spelen op low.
maar de prestaties van een game hangen gedeeltelijk ook af van de grafische kaart. Daarom zou ik eerder gaan voor een vergelijkbare nVidea kaart gaan met PhysX ondersteuning. PhysX zorgt ervoor dat als je grafische kaart minder hard belast is, dat de grafische processor sommige taken van de processor overneemt. Aangezien je vast wel weet dat de grafische processoren al veel geavanceerder zijn dan de "gewone" processoren, zou je wel kunnen doorhebben dat dit handig kan zijn bij veeleisende taken.
 
Laatst bewerkt:
ik heb dus een pc gezien met

Intel® Core i5-750
Snelheid: 2,66 GHz
Front Side Bus (FSB): 2.5 GT/s
L3 Cache: 8 MB

6 GB DDR3 intern geheugen


NVIDIA® GeForce GT230
Geheugentype: GDDR2
Geheugengrootte: 1,5 GB
Aansluitingen: DVI-I, D-SUB, HDMI

kun je hier een beetje goed mee gamen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan