nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

nic01

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2012
Berichten
54
Ik wil graag een nieuwe pc kopen voor max. €550,- de videokaart (sapphire radeon hd7850 oc versie) heb ik al.
De pc zal voor games zoals gta 4, de hele call of duty serie en ook veel voor minecraft worden gebruikt ook wil ik fatsoenlijk kunnen multitasken.
Mijn budget is verdient met een loon van 2,50 per uur en kan dus heel moeilijk omhoog.

Ik hoop dat iemand iets moois in mekaar kan zetten (liefst bij azerty, alternate is ook goed).
 
heb een paar vragen moet hier ook windows 7 bij en moet azerty/alternate de assemblage doen?

heb hier het een en ander voor je samengesteld klikerdeklik
 
Laatst bewerkt:
windows hoeft er niet bij assemblage wel en een harde schijf van 500 gb is ook goed (misschien de WD Caviar Blue WD5000AAKX - Vaste schijf) , mooie kast trouwens.
Hoe goed word dit systeem gekoeld? mijn vorige pc is namelijk helemaal gecrasd omdat de boel oververhit was.
 
Laatst bewerkt:
nog iets, kun je ook een moederbord met meer usb aansluitingen vinden want ik heb er nooit genoeg misschien de ASRock P67 Pro3 - Moederbord of de ASRock H77 Pro4/MVP - Moederbord , ondersteuning voor crossfire is wel handig maar daar had je al aan gedacht.
:thumb:
 
Laatst bewerkt:
bedankt

Bedankt voor de hulp, nog 1 vraag, kan ik beter win. 7 64 bit pro of ultimate nemen?
Kost me allebij maar 5,00 en ik help er ook nog eens een stichting mee, hoe kan ik niet vertellen maar het zijn legale versies.
 
voeding

Kan de voeding ook mijn hd7850 aan en wat zijn nou de voordelen van dit moederbord vergeleken met de twee die ik noemde?
 
moederbord is voorzien van een nieuwer chipset kan toekomstig upgrades beter uit pakken zoals PCIE 3.0 ondersteuning voor de videokaart
verder kan de voeding dit prima aan en wat betreft pro of ultimate ik denk niet dat jij het verschil zult gaan merken!
 
bedankt

Dan neemik de laatste configuratie met de sapphire radeon hd 7850 oc en windows er bij kom ik op 760 uit, lijkt me een mooi bedrag, usb 3.0 hub kopen en klaar is nico.
Ik ga win. 7 zelf installeren maar ik krijg windows via een download ofzoiets, dus niet op cdtje hoe installer uk dat eugenlijk?
 
windows 7 krijg je als ISO bestand deze moet je als opstart cd branden op een cd.
je kunt nero gebruiken of magic iso voor het branden

wat je ook kan doen is het bestand op een USB stick plaatsen, dan zul je de usb stick ook als opstart schijf moeten configureren en das best lastig
 
Laatst bewerkt:
probleem

Ik zit met een probleem, de hd7850 die ik had is helemaal kapot (slechte koeling in m'n oude pc), ik was eens aan het proberen om hem ye overclocken en ik heb iets verkeerd gedaan maar geen idee wat, ik had opeens geen beeld meer en een enorme rooklucht en toen ik mijn pc (na 1uur afkoelen) openmaakte kwam ik al vrij snel tot de conclusie dat de videokaart een beetje kapot was.
Contact opgenomen met de winkel waar ik hem vandaan had en als anteoord: dit valt niet onder de garantie maar we willen u een vergoeding van 100 euro aanbieden omdat u de kaart maar kort in bezit had.

Maar goed even terug naar wat ik wou vragen, wat is de beste grafischekaart die ik voor rond de €200 kan krijgen (bij azerty) en zijn er nog verbeterpunten aan het systeem hieronder?
Aanstaande zondag heb ik het geld bij mekaar en dan bestel ik hem ook.

Ps: iemand nog interesse in een oude pc met een pentium 4 processor?
 
denk dat je die 100 euro vergoeding maar moet aan nemen das nog vrij gul van azerty!
overklocking valt idd niet onder de garantie

de beste videokaart voor rond de 200 euro lijkt me de HD7870
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft azerty kuren want ik heb nu 3 processors en twee voedingen en de rest normaal.
 
eh je moet op directe link klikken als je ons een winkelmandje wilt laten bekijken anders werkt het niet!
 
Dat wist ik niet, bedankt voor de tip.
Maar dit zat er ongeveer in:
Intel core i5 3550
sapphire radeon hd 7850 (is voor mij eigenlijk goed zat)
Corsair vengeance 8 gb 1600mhz low profile
voor de rest precies hetzelfde behalve het moederbord want die kon ik niet meer vinden, heb nu een asus b75 met crossfire ondersteuning en usb3.0 kost ongeveer 80,-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan