• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Nieuwe uitdaging

Status
Niet open voor verdere reacties.

roppiepoppie

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2010
Berichten
80
De grijze kolommen zijn willekeurig opgesteld [/B][/B]uit blad invoer deelnemers. Hier zijn twee afmelders die ik in een aparte kolom plaats in blad invoer deelnemers.

Je ziet ook in de grijze kolommen blad verslaggever dat de cel leeg blijft met een -.
In de witte kolommen blijft de naam ook weg en wordt gevuld met een 0.

Nu zie je in de witte kolommen dat er een naam verdwijnt. In de witte kolommen zijn er 13 rijders opgesteld en in de grijze 14 rijders. Hoe kan dit opgelost worden?


Bekijk bijlage MODEL 30-2 nw test2.xlsx
 
hmmm is dit leerstof.

Wat heb je zelf al gedaan ?
Dit is wel erg makkelijk om aan een antwoordt te komen.
 
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Gelezen op het forum.
Mijn kennis met excel reikt niet zover. Ik heb al diverse antwoorden gezocht en gekregen op het forum.
 
Ik ben gisteravond om 13.30 uur naar bed gegaan, maar heb het niet kunnen oplossen. Ik ben toch al ver gekomen vind ik zelf.
 
jij dacht het.
Maar een lezer begrijpt het dus niet.
en hebben die vier topics het allemaal over 1 en hetzelfde stuk excel?
 
dan zou ik ook alles in 1 topic zetten.
dan weet de lezer/helper wat er al allemaal gedaan is.
je springt nu steeds van de hak op de tak.
 
.... en ik ben het nog aan het opmaken en aan het uitbreiden. Gezien het feit dat niet veel met excel werk, is het voor mij alleen maar zoeken op het internet en de help functie raadplegen.
 
Hier mijn vorig bestandje met updaten wat betreft volgordes en deelname

Alleen kolom D hoeft maar ingevuld te worden wat betreft de deelnemers.

Kolom N:S invullen voor de uitslag.
 

Bijlagen

  • autocross test_6.xlsx
    61,7 KB · Weergaven: 27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan