Nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Qua vermogen (wattage) zou het moeten gaan misschien alleen dat de bouwfactor (Low profile videokaart) nog even beter beken moet worden. maar denk dat er een gewone in kan misschien even op andere antwoorden wachten
 
Laatst bewerkt:
ik weet het echt niet, ik wil deze kopen, maar me vriend zegt dat, dat ding groter is dan dat je denkt en niet in mij pc past.
 
Meet het op voor de zekerheid, link van die kaart staat erbij......5.7 inch x 2,54 = .....cm.

Tis een BTX kast met een ATX moederbord, overigens, wel grappig.
 
Lol, nee ik meet niets bij je op, rare vraag hoor.

Maare, pak een rolmaat, PC wel uit zetten, of duimstok, haal de zijkant eraf en meten maar.
 
staat dat niet online ofzo ? :p heb echt geen zin om me pc open te maken maarja lets do it :p
 
Wil je de kaart erin hebben zul je em toch open moeten maken ..
Tis idd een normale kast, daar zou deze kaart in moeten passen, maar vraag de helpdesk van de (web)shop, of deze daadwerkelijk in je pc past (ze zullen zeer waarschijnlijk jou gaan vragen hoeveel ruimte je hebt wat betreft lengte van de kaart) en moet je dus de kast openen :cool: :cool:
 
Los van de vraag of de kaart gaat passen, zijn er meerdere versies qua geheugen te koop. In het lijstje dat je postte zie je kaarten met 1, 2 en 4 giga geheugen. Welk merk het wordt is een heel klein beetje vergelijkbaar met benzine, de één zweert bij Shell, een ander bij Esso.

De systeemeisen van gta v zijn :

Minimale specificaties:

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)
Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
Memory: 4GB
Video Card: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB
DVD Drive

Aanbevolen specificaties:

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)
Memory: 8GB
Video Card: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB
DVD Drive


Ik constateer uit deze opsomming dat het alleen gedraaid kan worden op 64 bit systemen!

Kijk vervolgens naar dit lijstje : Klik

zie waar de 9800 GT staat en waar de GTX 660 staat. Kijk nu waar de door jou te kopen GTX 750ti staat.
 
Laatst bewerkt:
daar ben ik nog niet aan toe gekomen. :p ik moet gwn de huidige videokaart opmeten ofzo?

maar ik heb nog een vraag wanneer ik nvidea geforce gtx 750ti opzoek en hem wil kopen zie ik talloze videokaarten welke moet ik kiezen? http://www.geforce.com/hardware/desktop-gpus/geforce-gtx-750-ti/buy-gpu

kan ik ook gta v spelen? want mijn huidige videokaart is 64mb (dedicated) :D :D
http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=1308&game=Grand Theft Auto V
http://videocardbenchmark.net/video_lookup.php?gpu=GeForce+GTX+750+Ti&id=2815

De kaart is geen hoogvlieger en je zult het op low/middle wel kunnen spelen en welke kaart maakt op zich niet uit qua merk.
 
ja ik heb gezien maar als ik op zon site zit kan ik hem kopen voor 94 euro exclusief verzendkosten (inclusief 140 a 150), maar op een NL site kost het 150 euro exclusief btw :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan