NOD32 verkrijgbaar via Helpmij!

NOD32

Wanneer komt deze mijn Northon ins, is 7 jan.06 afgelopen.

NOD32 is toch ook een intern.secu. pakket?

Groetjes marigeer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: NOD32

Geplaatst door marigeer
Wanneer komt deze mijn Northon ins, is 7 jan.06 afgelopen.

NOD32 is toch ook een intern.secu. pakket?

Groetjes marigeer.

Deze komt niet, deze is er al.

NOD32 die hier aangeboden wordt bevat geen FireWall. Norton Internet Security wel.
 
NOD 32

Bedankt XP voor je reactie.

Maar welke firewall moet ik dan gebruiken naast NOD 32?

En mijn northon is afgelopen 7-11-06, kan ik dan evengoed al NOD 32 installeren of wordt dat te zwaar voor mijn systeem, heb Windows xp home, 1,4 mgh, met maar 256mb geheugen en 60Gb harde schijf.

Of kan ik beter wachten met NOD 32?

Wanneer ik deze wil hebben wat kan ik dan beter doen via help mij of van internet(volledige versie)plukken?

Met vriendelijke groet

Marigeer
 
Re: NOD 32

Geplaatst door marigeer
Maar welke firewall moet ik dan gebruiken naast NOD 32?
Dat maakt niet uit, ik gebruik bv. Sygate maar Zonealarm is ook niets mis mee.

Geplaatst door marigeer
En mijn northon is afgelopen 7-11-06, kan ik dan evengoed al NOD 32 installeren of wordt dat te zwaar voor mijn systeem, heb Windows xp home, 1,4 mgh, met maar 256mb geheugen en 60Gb harde schijf.

Of kan ik beter wachten met NOD 32?
Dan heb je dus nog een heel jaar te gaan met Norton dus om die nu niet te gebruiken zou zonde zijn. En twee virusscanners op één computer is zeker niet aan te raden.

Geplaatst door marigeer
Wanneer ik deze wil hebben wat kan ik dan beter doen via help mij of van internet(volledige versie)plukken?
Als je het via Helpmij doet wordt deze er ook nog wijzer van.
 
Kan NOD32 ook op mijn server draaien, gebruik nu symantec 8.0 en die heb ik uitgerold naar twee clients.

Maar ik zoek weer eens wat nieuws, en kan er niet echt duidelijk uitkomen.

Groeten Oossie
 
Geplaatst door oossie
Kan NOD32 ook op mijn server draaien, gebruik nu symantec 8.0 en die heb ik uitgerold naar twee clients.

Maar ik zoek weer eens wat nieuws, en kan er niet echt duidelijk uitkomen.

Groeten Oossie
Ja dat kan, volgens mij heb je de administrator versie nodig. http://www.nod32.nl/download/full/
 
dit topic is hier ontdaan van de hulp en in zijn geheel gekopiëerd naar de sektie antivirus software.
 
Geplaatst door l.slaats.
hoi.
Heb op dit moment de trial van NOD32. Ziet er goed uit, en je merkt toch wel duidelijk dat je nog sneller door Xp fietst :D
Vind het alleen jammer dat er geen Nederlandse versie is, hopelijk in de toekomst. Kan gelukkig met Duits goed overweg tot die tijd.........dus ik doe mee.
de nederlandse versie is er wel ...

http://www.nod32.nl/download/trial/bestanden/nentnlst.exe
 
ik meld me bij deze ook aan.moet dat hier of ergens anders.heb hem eigenlijk al nodig voor 2 jan 2006 ,dan verloopt norton namelijk
 
ik wil direct een licentie bestellen.in het nederlands,en hoelang duurt het voor ik hem heb als ik het nu doe.en krijg ik hem dan op cd.
 
Geplaatst door willempie
krijg ik hem dan op cd.
Nee, je mag hem downloaden en je licentie krijg je opgestuurd via e-mail. Vul zoals aangegeven het bestelformulier in en de rest volgt.
 
oke ga nu het formulier invullen.ik heb wel xp of maakt dat niet uit.
 
Geplaatst door willempie
oke ga nu het formulier invullen.ik heb wel xp of maakt dat niet uit.
Maakt niet uit.
 
oke gedaan en inmiddels een bevestiging van de bestelling.ik neem aan dat ik nog bericht krijg hoe nu verder.qua betaling en downloaden enzo.
 
Geplaatst door willempie
oke gedaan en inmiddels een bevestiging van de bestelling.ik neem aan dat ik nog bericht krijg hoe nu verder.qua betaling en downloaden enzo.
Hij is binnen. De rest volgt. Bedankt namens de vereniging Helpmij.nl :thumb:
 
Op de HCC Beurs heb ik afgelopen weekend een licentie voor NOD32 aangeschaft (voor 20 euro :)). Ik had hiervoor al een trial-versie en die beviel mij uitermate goed.
Nu wil ik mijn ouders ook voorzien van een licentie. Ik begrijp uit dit topic dat je als verenigingslid korting krijgt op de licentie. Ik heb echter nergens kunnen vinden hoeveel dat precies is, en ik heb dan ook geen idee of het voor mij voordelig is om lid te worden.
Wie o wie kan e.e.a. ophelderen voor mij?
 
Terug
Bovenaan Onderaan