nog een probleem met word: mijn lokaties

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik liet mij vertellen dat je makkelijk je gegevens kunt opslaan en terugvinden door te werken met 'mijn locaties'. aan de hand van de helpteksten probeer ik zoiets nu maken.
ik moet klikken op ms office knop, dan op opslaan als. vervolgens moet ik een station, map of internetlocatie enz.. waavoor ik een snelkoppeling op de balk mijn locaties moet maken in de lijst Opslaan in.
ik snap het echt niet. ik zie geen balk Mijn locaties en al evenmin Opslaan in.
wie heeft hier ervaring mee?
graag info,
dank
 
Wat is het dat je precies wilt bereiken? Je maakt een brief, kies voor "opslaan" of desnoods 'opslaan als' en standaard wordt je de map 'Mijn documenten' aangeboden als opslagmap. Kan het dan nog eenvoudiger?
 
Wat is het dat je precies wilt bereiken? Je maakt een brief, kies voor "opslaan" of desnoods 'opslaan als' en standaard wordt je de map 'Mijn documenten' aangeboden als opslagmap. Kan het dan nog eenvoudiger?

ik maak heel veel aantekeningen over een aantal onderwerpen. die wil ik graag bij elkaar hebben. kan zijn op bureaublad maar ook op andere plekken. ik wil ze bij elkaar hebben. ken je 'mijn locaties'?
dank voor reactie overigens!
htil
 
Helaas, 'mijn locaties' zegt mij niets, maar 'mijn documenten' vanzelfsprekend wel. Dáár heb je ze dan toch ook bij elkaar? Welke naam het beestje heeft is minder interessant? Als je ze maar bij elkaar hebt.
 
ok
bedankt he
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan