• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Nulwaarde weergeven als punt

Status
Niet open voor verdere reacties.

eliebaele

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2011
Berichten
174
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-JVFQ6XDYUFFQ.xlsm

Beste mensen.

het gaat over de 2 roodgekleurde cellen. telkens een 0 staat zou die moeten weergegeven worden als .
in cel H10 is dit met een als vergelijking gebeurt.als ik echter in L1 een verwijzing maak naar cel H10 word de 0 weer als 0 weergegeven en niet als .


alvast bedankt voor de hulp!
 
eigelijk moet alles uit H en I exact worden overgenomen, want vb 10.000 geeft hij dan in L1 als10 wat ook niet goed is.
10. mag eventueel ook nog
 
Het geeft het echt wel weer als een punt.
kijk maar eens achteraan na 8* (rood gemaakte punt).

Code:
[SIZE=3][COLOR=#000000]%:NM0099 S0@ 1.000* 2.000* 2.000D20.*A1F1G9*1G2*0_.`3**3*0*10e2*8*[/COLOR][SIZE=7][COLOR=#ff0000].[/COLOR][/SIZE][COLOR=#000000]*20*f10*-10c100*100[/COLOR][/SIZE]
 
bedankt!!! blijkbaar over gekeken
ook de getallen die ik 10.000 heb laten weergeven moet een punt na. de andere niet hoe kan ik dit doen?

bedankt
 
Ik zie nergens 10.000, wel 10,000 (tien komma nul nul nul) en die nullen worden niet getoond.
 
goed opgemerkt :)

inderdaat het is de bedoeling dat ik bepaalde cellen als 10. kan uitgeven of indien het "0" is gewoon . of bij 10,5 10.5 andere cellen (zoals aantal E5) worden niet decimaal gegeven en hoeven geen punt omdat je niet 3.5gaten kan boren het zijn er 3 of 4)


Hoe kan ik dit doen? opgelet want de gegevens die op het blad staan waarop het opstart worden geladen uit een andere tab (cyclussen)

als je op blad ingave in cel A2 klikt kan je kiezen uit paar mogelijkheden, naar gelang je keuze worden bijhorende gegevens geladen uit "cyclussen"


de gegevens uit Hen I worden dan verzameld en op een rij gezet (L1) (wat ook nog niet 100% loopt)


alvast bedankt voor je hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan