Goedemorgen allemaal,
Voor werk ben ik bezig met het maken van een kostenbegroting voor een opleiding die uit meerdere modules kan bestaan.
Nu wil ik graag een knop hebben die ervoor zorgt dat er een module wordt toegevoegd in de berekening.
Ik heb al wat zoek werk gedaan alleen kom ik er toch niet uit. Hopelijk kan iemand mij aan de juiste VBA helpen?
Wat moet de VBA doen:
- Zoeken in kolom A van tabblad ‘Voorcalculatie’ naar: BIJ MEERDERE MODULES: Gebruik knop "Module toevoegen"
- 1 rij boven: BIJ MEERDERE MODULES: Gebruik knop "Module toevoegen" rijen invoegen die in tabblad ‘Hulpblad’ staan rijen 22:29
Het bestandje heb ik als bijlage toegevoegd.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groet Robin
Bekijk bijlage Format Kostenbegroting SB.xlsm
Voor werk ben ik bezig met het maken van een kostenbegroting voor een opleiding die uit meerdere modules kan bestaan.
Nu wil ik graag een knop hebben die ervoor zorgt dat er een module wordt toegevoegd in de berekening.
Ik heb al wat zoek werk gedaan alleen kom ik er toch niet uit. Hopelijk kan iemand mij aan de juiste VBA helpen?
Wat moet de VBA doen:
- Zoeken in kolom A van tabblad ‘Voorcalculatie’ naar: BIJ MEERDERE MODULES: Gebruik knop "Module toevoegen"
- 1 rij boven: BIJ MEERDERE MODULES: Gebruik knop "Module toevoegen" rijen invoegen die in tabblad ‘Hulpblad’ staan rijen 22:29
Het bestandje heb ik als bijlage toegevoegd.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groet Robin
Bekijk bijlage Format Kostenbegroting SB.xlsm