.ODT in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruglione

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2008
Berichten
79
Ik heb nu een .ODT bestand, het lijk mij dat dit een bestand is van de Open Office Writer. Kan ik deze openen in Micorsoft Office Word 2003? Had al een add-in gevonden die dit zou moeten oplossen maar had eerst al problemen om deze te installeren en ik krijg mijn .ODT bestanden nog altijd niet geopend... :/
 
Volgens mij is t niet echt compatibel. Volgens mij kun je Google docs als tussenstation gebruiken; een odt openen in google docs en wegschrijven als wordbestand...
 
Openoffice is inderdaad de meest waarschijnlijke bron (Koffice en Abiword zijn ook mogelijkheden) en je hebt inderdaad een extra stukje software nodig om ze te kunnen openen in MS Office (microsoft, bedankt!). Er zijn een aantal van deze programma's, onder te weten welke jij gebruikt is het moeilijk te weten water mis is gegaan. Hier is er in elk geval één te vinden. Let vooral goed op de systeemeisen die bij office 2003 staan.
Volgens mij is t niet echt compatibel. Volgens mij kun je Google docs als tussenstation gebruiken; een odt openen in google docs en wegschrijven als wordbestand...
Ik vermoed dat Openoffice installeren en daarmee wegschrijven als .doc betere resultaten geeft. De laatste keer dat ik Google docs gebruikte liet het weinig over van mijn opmaak. Voor simpele documenten maakt dat natuurlijk niets uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het inderdaad eens met google docs geprobeert, geeft niet echt een super resultaat maar dat maakt verder niet uit. Zolang ik de inhoud maar kan lezen ;)

http://docs.google.com/


Bedankt allebij!


PS:
Excuses voor de dubbele post, dit heb ik in ieder geval niet bewust gedaan... voor zover ik weet heb ik gewoon 1 post gemaakt
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan