• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Office 2010 installeren op trial versie

Status
Niet open voor verdere reacties.

john ross

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Berichten
1.016
Hallo,


Een office pakket op een w7 laptop die is verlopen(testperiode) moet die verwijderd worden om er een officiële aangekochte office op te kunnen installeren?

Het is de bedoeling dat de nieuwe versie niet de trialversie verward en op die manier
niet volledig werkt.





Groetjes Jan
 
Nee, dat is niet nodig en is derhalve niet aan te raden.
Sterker nog : als je over een volledige schijf beschikt (hebt gekocht), dan de verpakking lekker dichtlaten. Het enige dat je nodig hebt om de trial draaiende te krijgen / houden is een key en die heb je gekocht toen je het pakket officieel aanschafte.
 
Laatst bewerkt:
Ehh.


Moet het wél dezelfde versie zijn (de aangekochte) als de trial ......
Ik zou het risico niet nemen en de trial verwijderen.
Kijk dan ook gelijk of je bij de software in het configuratiescherm een 'wizard productregistratie' van microsoft hebt staan en verwijder die dan ook.
Ik had zelf een home&student trial (zoals gebruikelijk) op m'n laptop, maar een gekochte enterprise. Mooi dat het met de productkey van die laatste niet lukte ......
 
Dat kan idd. kloppen, want een enterprise versie is nu niet direct datgene wat Microsoft voor ogen heeft bij zijn verkopen. De proefversies en daarna te kopen definitieve versies zijn geënt op de consumer versies, oftewel de persoonlijke jan-l*l versies.

En idd. ik ging (ga) uit van de (vermoedelijk) meest verkochte versie en da's (wederom idd.) de home&student versie. Daar had ik idd. beter een nuance in aan kunnen brengen. Ik ging / ga er vanuit dat de gemiddelde consument niet de vele honderden euro's kostende uitgebreide versie(s) van Office (particulier) aanschaft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan