Office compatible met IPad

Status
Niet open voor verdere reacties.

jblommerde

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2000
Berichten
282
Beste helpers, afheft verbaasde mij dat ik de onderstaande vraag en/of antwoord niet kon vinden;
Ik heb sinds enkele dagen een Ipad3, ik ga hem voor mijn werk gebruiken.
Nu staat eigenlijk alle benodigde informatie en documentatie op mijn laptop, opgemaakt in msoffice word, excel en powerpoint.
Tevens moet ik onderweg lijsten invullen ( bij klanten) welke eveneens zijn opgemaakt in excel.
Is er een mogelijkheid om excel/word te lezen en bewerken met een IPad ??

Alvast bedankt,
jac
 
hiervoor zou je apps als keynote, numbers en pages kunnen aanschaffen. dit zijn alternatieven van mac die compatibel zijn met office bestanden.
 
Beste Example5;

Hier heb ik tenminste al iets aan..nu iets gedetailleerder, want ik zie dat de app Keynote bijvoorbeeld wat meer Powerpoint-achtig is Numbers komt al veel in de richting van excel.
Wat zou je me adviseren als ik zou vragen om een programma waarmee ik met name excel zou willen openen, bewerken en opslaan.
Wat zou dan de beste vergelijkbare App. zijn ??

alvast bedankt voor de informatie !!
 
quikoffice is je oplossing.
 
Ziet er idd goed uit, echter de reacties van de gebruikers zijn niet erg positief, tevens wil ik het gebruiken voor office 2003 (ben een beetje van de oude stempel, maar wil graag bijblijven) haaaahaaa. Zou dat ook werken ??
 
Grote kans dat het prima samen werkt, ja.
De reacties van de gebruikers zijn inderdaad niet altijd even goed, maar dit (Lees: Pages, Numbers en Keynote, of anders QuickOffice) is het beste wat de appstore te bieden heeft.
 
OK...ik denk dat ik voor de quickoffice ga, komt me ook "bekender" voor. En inderdaad het is natuurlijk officieel een Microsoft app. dus het zal met de Ipad toch allemaal wat behelpen zijn....quickoffice is dat met de ipad te downen via apps ??

Tot zover iedereen hartelijk dank, morgen ga ik het proberen en zal ik het jullie laten weten.... prettig weekend verder !!
 
QuickOffice is niet officieel een Microsoft app, maar is nu wel onderdeel van Google, dus je kunt ervan verwachten dat het goed werkt.
Pages, Numbers en Keynote daarintegen zijn officieel van Apple, dus ook dáár kun je van verwachten dat het prima zal werken.
 
Laatst bewerkt:
de apps die ik aanraadde zijn de 'apple' versies van office. deze kan je dus op zowel een mac als een iphone/ipad openen en bewerken. numbers is hierbij de excel versie van mac, pages is een soort word en keynote is een soort powerpoint. deze 3 samen vormen dus 1 'office suite'. met pages kan dus word docs openen, met numbers excel sheets, etc... deze werken op kruislings met elkaar, dus importeren van sheets in een document kan ook. nadeel is dat het bij elkaar wel wat geld kost...

heb zelf geen goede ervaringen met quickoffice, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. van de andere apps weet ik dat zij prima werken.

kortom: ben je op zoek naar een app voor voornamelijk excel bestanden, is numbers je app. wil je daarnaast ook word en powerpoint, moet je pages en keynote er ook bij hebben.
 
waarom plaats je steeds een quote en verder niks.
ik heb er al meer van jou verwijderd.
dat is echt niet nodig hoor.
 
Nou beste helpers, het is gelukt hoor, het is quickoffice geworden, kostte wel € 15,- maar dan heb je ook wat ! Bedankt allemaal. ; probleem opgelost
 
links onder op reageer op vraag klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan