onderdelen vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvdding92

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2009
Berichten
37
hallo allemaal,

ik heb een vraag ik heb een compleet systeem gekocht van norrod. kan ik dan onderdelen vervangen? het gaat om de voeding en de videokaart

bijvoorbaat dank,

duck
 
ben zelf een noob maar misschien kan je wat meer info neerpennen zoals type aanduiding van wat je hebt gekocht enzo :thumb:
 
Kunt u vertellen welk systeem dat u heeft aangeschaft bij norrod. Waarom dat u uw voeding en videokaart wil vervangen? Wat verwacht u van uw nieuwe videokaart en voeding? Wat is het budget? En waar wilt u de pc voor gebruiken?

Groetjes,

Meer40
 
hallo, allemaal

ik zal wat duidelijker zijn:eek:
ik heb gekocht de performer pc intel quad core v15
ik wil mijn 9400 gt vervangen door een xfx hd 4870 xxx
daardoor moest ik ook mijn voeding vervangen en ik dacht laat ik het meteen goed doen dus heb ik een coolermaster m620 gekocht met het ook op de toekomst
mijn videokaart heb ik vervangen omdat ik niet meer goed kon gamen.
mijn vorige voeding was een recom 450 weet ik niet echt heel zeker kan mijn systeem niet meer op de norrod site terug vinden. deze info heb ik van pc wizard en van computer rechtermuisknop eigenschappen.

bijlage uitgebrijdere info

mijn vraag is dus kan ik die onderdelen er in zetten zonder problemen?
 

Bijlagen

  • statts.doc
    66,5 KB · Weergaven: 22
dit had je toch in je oude draadje kunnen zetten?

Maar dit kan inderdaad.
Zolang je maar een normale kast hebt (een geen ultra smalle met heel bijzondere voeding -> zoals Acer wel eens doet)
 
ja dat kon ik eigenlijk wel doen, maar ik dacht dat niemand daar meer naar keek omdat die vraag beantwoord was. en deze vraag past toch beter bij deze categorie?
mijn voeding is nu wel oke? op de forums stond dat ik er twee mee kon draaien dan ben ik ook van plan met het oog op de toekomst, ik kan beter 2x hd 4870 hebben dan 1 keer 4890.

bedankt voor iedereen zijn reacties:)

duck
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan