ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.

nVidIa

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2007
Berichten
9
hallo ik heb een vraagje

hoe kan je ondertitels zetten bij een film en dan op een dvd branden dat er op tv ondertitels komen hoe doe je da ?

al vast bedankt:thumb:
 
Ik wil je niet demotiveren, maar het heeft mij toch best wel enkele DVD's en een heleboel gescheld gekost (naast weken van oefenen en klooien) voordat ik mijn eerste gedownloade film van correct lopende ondertitels had voorzien.

Als je deze actie voor een eenmalig iets ambieert, dan zou mijn advies luiden: niet doen! De energie die je erin moet steken voordat je het eindelijk een beetje doorhebt, is niet gering!

Als je van plan bent nu en in de toekomst vaker films te downloaden en zelf te voorzien van ondertitels, dan is het de energie van een paar weken klooien zéér zeker weer wél waard.
 
En via Usenet haal je ze zo binnen met ondertitels erbij!
 
hallo

al ge het bestantje van de ondetiteling hebt en de film als ge die tesamen er op zet ga ta tan ook?of weet er iemand een programma voor da samen te voegen en dan op ne dvd zetten ?
 
hallo

al ge het bestantje van de ondetiteling hebt en de film als ge die tesamen er op zet ga ta tan ook?of weet er iemand een programma voor da samen te voegen en dan op ne dvd zetten ?

Wáárom dacht je dat ik die link heb geplaatst? Dáár staan diverse manieren in om het beoogde doel te bereiken, mét links naar de benodigde software.
 
Usenet kan gratis zijn, maar dan moet je er snel bij zijn met films. Wil je films downloaden die al wat langer online staan kun je een abbo nemen bij een payserver. En dat kost dan 7.50 per maand. Voordeel is wel met een snelle internet verbinding kun je dan met bijna 2mb per seconde downloaden.

Om de ondertiteling bij een dvd te branden. Ga er vanuit dat je een .avi en een .srt file hebt. Gebruik ik convertXtoDVD dit programma is echter niet gratis maar daar zijn ook weer methodes voor.
 
Volgens mij zijn die er niet, er zijn wel programma's waarvan je een trial versie kan downloaden maar dan zal er echter wel een watermerk in beeld staan.
*knip* daarmee maak je het programma wijs dat je er voor hebt betaald en kan je het dus gratis gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
*knip* daarmee maak je het programma wijs dat je er voor hebt betaald en kan je het dus gratis gebruiken.
Advies geven hoe je aan een serial voor een programma kunt komen, waarvoor je dient te betalen is ook niet toegestaan.
 
Owke, sorry heb de regels wel gelezen maar heb daaruit begrepen dat je geen directe links mocht geven. Dat je geen instructies mag geven heb ik niet kunnen vinden. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
 
We kunnen niet alles letterlijk in de regels zetten. Met een beetje logisch nadenken, kun je wel begrijpen dat dit niet toegestaan is.
 
Ja owke, daar heb je gelijk in. Dan heb ik het fout geinterperteerd, zal zorgen dat het niet meer gebeurt.
 
En da's gratis?

Yep, op de server na die kost zo'n beetje 7.50 per maand maar dan heb je ook wel het grootste aanbod wat je kan hebben. Films zoals bijvoorbeeld I am Legend had ik al voordat deze in de bioscoop kwam inclusief ondertitels.En zo zijn alle nieuwe films te vinden en nu nog legaal ook. Dit gaat ooit wel veranderen maar nu nog legaal voor eigen gebruik.
 
kunde ook een film en da bestantje van ondertitels gewoon op de dvd zetten ga ge da ondertitels hebben op de tv ?

alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan