Opgelost Onedrive Hangslotjes

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Fredemel

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Berichten
119
Beste Leden,

Ik heb sinds kort een account bij Microsoft Office 365 met 1TB aan opslagruimte via OneDrive..... Tjong jonge,.... had ik me maar in mijn rug gebeten..... Na véél GB aan data gesynct te hebben hebben ALLE bestanden een hangslotje gekregen. Het zweet brak me uit toen ook bleek dat ALLE bestanden dat ook hebben in een externe backup (SSD).

HOE kom ik van dat hangslotje af....?

Per file kan ik dmv:
- re-muisknop ;- meer opties weergeven ;- eigendom van bestanden ;- "eigen maken"
Maar ik heb bijna 100.000 bestanden......... :-((

Ook nog via Internet oplossing gezocht. Ik dacht het gevonden te hebben... Werkt niet....

Wie heeft er een "all-in-one" oplossing......?
 
Volgens deze artikelen moet jij meer leren. Vraag me af, heb jij dan alles verkeerd gedaan of is OneDrive te ingewikkeld!

Per file kan ik dmv:
- re-muisknop ;- meer opties weergeven ;- eigendom van bestanden ;- "eigen maken"
Maar ik heb bijna 100.000 bestanden......... :-((

Dat moet je denk ik per map/schijf doen beheer/eigendom/machtiging Take ownership beheer over alles tot stand brengen.

Ik begrijp jouw paniek volledig en het is één en al ellende waar je dan in zit.
 
Hallo Senso,
Tja,.. nét voor jouw oplossing die uren zou duren... Toch zelf gevonden door "Try and Error"...
Oplossing:
Eerst uitloggen Onedrive, dan Onedrive verwijderen als app.
Opnieuw opstarten....
Op de NIET MEER gekoppelde map "Onedrive"... Rechter muisknop... Meer opties weergeven....
Persoonlijk eigendom (of zoiets...) aanklikken.
Toen werden alle Onedrive hangslotjes verwijderd..... (Duurde wel effe)
Bedankt Senso...en.... samen zijn we sterk... en er gaat geen dag voorbij dat we slimmer worden... ;-))
 
Dat heb je uitstekend gedaan.👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan