op bureaublad zien wat er op je HD gebeurt en óf er wat gebeurt

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Berichten
5.040
Ik weet helaas niet meer waar en hoe het heete maar er bestaan een prog die op je bureaublad laat zien wat er op je HD gebeurdt en of er wel wat gebeurdt aan de hand van zogenoemde status leds.
Dit zelfde bestaat ook voor je netwerk omgeving.
Helaas nogmaals ik heb geen flauw idee meer hoe en of waar ik dat kan vinden.

Iemand eng idee??

grtjs jjw
 
Ik denk niet dat ik dit bedoelde en eerlijk gezegd klinkt dit een beetje als spyware achtig materiaal, maar ik zal eens op een test systeem dit instaleren om te zien wat het is.
Wel bedankt voor het meedenken.
 
Konfabulator.
Geinig progje.
Kun je allerlei zg. "widgets" aanklikken.
Waaronder hoe het met de HD gesteld is, hoe het met je geheugen is, je wirelessverbinding etc. tot en met de uitslagen van de ere-divisie en de Lottoballetjes.
Die komen dan wanneer jij dat wil op je bureaublad te staan met 1 druk op de knop.
 
Dat klinkt wel grappig, ook enig idee waar ik het kan downloaden....

grtjs jjw
 
Dat is een geinig iets om je bureaublad op te vrolijken.
Zo zullen er nog wel uch progjes zijn maar deze is leuk. Alleen mis ik functie om te zien of er geschreven en of gelezen wordt van de harde schijven.

Maar nogmaals, geinig speelgoed.

Dankjewel.

grtjs jarno.
 
Goed kijken.
Je kunt enige honderden "widgets" gratis downloaden en daar zit, als ik me goed herinner, zo'n ding tussen wat jij zoekt.
 
En als oplossing naar jaren, ik gebruik nog steeds Konfabulator, dan nu wel op het werk want thuis staat er inmiddels een Apple machine en ben ik helemaal over gestapt.

Grtjs Jarno jjw
 
5 jaar is wel een héél lange tijd om nog te reageren. Bedankt voor de input, maar ik sluit de vraag :)
 
Dat was ook eigenlijk de bedoeling maar ik weet niet hoe ik dat moet aangeven dat een vraag gesloten mag worden.

Grtjs jarno jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan