Op/Of aanmerking voordat ik deze pc koop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijhelpenjou

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
541
hey

Na heel lange tijd met hulp van dit forum ben ik tot deze samengestelde pc gekomen ik heb nog 2 vragen ofso maar bekijk die dan zometeen maar. Dus heb je op of aanmerkingen of advies ofso ik sta ervoor open. Alvast bedankt

MSI NX9800GTX-T2D OC Retail, TV-Out, 2x DVI
Intel® Core™ 2 Duo E8400 Boxed, FC-LGA4, "Wolfdale"
Cooler Master Real Power M520 Retail, Zwart
GigaByte EP35-DS3 Sound, G-LAN
Samsung SpinPoint T Bulk, HD321KJ, NCQ
OCZ 2 GB DDR2-1066 Kit XTC NVIDIA, EPP, OCZ2N1066SR2GK

dvd brander
AOpen DSW2012P Retail

Muis/Toetsenbord/Boxen
Logitech Pilot Optical Mouse Retail, Zwart
MS-TECH LD-1000 Retail, Zilver
Logitech Media Keyboard 600 Retail, Zwart
 
2 dingen...
1' de 9800gtx draait VEEL beter als je pci-e x16 2.0 sloten op je mobo hebt dus je kan voor het zelfde geld beter een P5N-D nemen:thumb:
2' die logitech pilot muis moet je NIET NEMEN... en je hebt dan maar 3 knopjes ofzo daar schiet je dus niks mee op dus ik zou een andere kiezen;)

voor de rest een prachtig systeem:eek: niets op aan te merken:rolleyes:


mvg,

merijntjuh
 
ik zie nergens staan dat dat mobo pci-e 2.0 heeft:confused: kan je anders eventjes een screen van maken en ff aanvinken:D
 
Nee doe ik niet;)
Kijk zelf maar op XFX site.
 
ik weet niet wie jou wijsgemaakt heeft want er staat helegaar niks op die site van xfx van die 2.0 sloten:confused:
 
Dat bordje zou ik dus nooit nemen zonder 1 enkel PCI slot!!
 
Ik kan het eerlijk gezegd ook nergens vinden, daarnaast lees ik wel over heel veel problemen met dat bord...
 
Ik kan het eerlijk gezegd ook nergens vinden, daarnaast lees ik wel over heel veel problemen met dat bord...

Ik heb hem nou aangepast op de videokaart maar wel ten kosten van geheugensnelheid en de busfrq snelheid.

MSI NX9800GTX-T2D OC Retail, TV-Out, 2x DVI
Intel® Core™ 2 Duo E8400 Boxed, FC-LGA4, "Wolfdale"
Cooler Master RealPower M620 Retail, Zwart
AOpen DSW2012P Retail
Asus P5N-D Retail
Samsung SpinPoint T Bulk, HD321KJ, NCQ
Corsair DIMM 2 GB DDR2-800 Kit Retail, TWIN2X2048-6400C4
Het geheugen trouwens komt niet van de QVL list maar dat maakt opzicht niet uit want het hoeft niet bij dit bord. Maar de nieuwe vid kaarten hebben allemaal aansluiting pcie 2.0 nodig
 
Wat bedoel je hier nu weer mee:

Het geheugen trouwens komt niet van de QVL list maar dat maakt opzicht niet uit want het hoeft niet bij dit bord.

En hoe kom je hier nou bij? PCI-e 2 kaarten werken prima op een PCI-e 1 slot hoor, geen enkel probleem.

Maar de nieuwe vid kaarten hebben allemaal aansluiting pcie 2.0 nodig
 
Wat bedoel je hier nu weer mee:



En hoe kom je hier nou bij? PCI-e 2 kaarten werken prima op een PCI-e 1 slot hoor, geen enkel probleem.

Bij videokaart staat dit Aansluiting PCIe x16 2.0 Bijzonderheden bezet 2 slots, SLI Support
en bij moederbord die heeft maar 1 PCIe x16 verder niets dus jij zegt dat dat kan?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan