Hallo
Ik heb een sheet waarbij ik vanuit een externe applicatie data krijg aangeleverd als .csv
Ik sla die op in EXCEL als .xslx
Vervolgens wil ik de kolommen verplaatsen/kopieren en sorteren
In mijn voorbeeld is de bovenste dus gele lijst de output vanuit de externe applicatie en wil is de data verplaatsen naar de 4 onderstaande lijsten,
Ik heb dit met een macro opgenomen en dat werkt goed maar leverde een grote hoeveelheid code op en dat zou m.i. korter moeten kunnen.
Wie wil er even naar kijken svp.
Bekijk bijlage testvba.xlsx
Bedankt
Steven
Ik heb een sheet waarbij ik vanuit een externe applicatie data krijg aangeleverd als .csv
Ik sla die op in EXCEL als .xslx
Vervolgens wil ik de kolommen verplaatsen/kopieren en sorteren
In mijn voorbeeld is de bovenste dus gele lijst de output vanuit de externe applicatie en wil is de data verplaatsen naar de 4 onderstaande lijsten,
Ik heb dit met een macro opgenomen en dat werkt goed maar leverde een grote hoeveelheid code op en dat zou m.i. korter moeten kunnen.
Wie wil er even naar kijken svp.
Bekijk bijlage testvba.xlsx
Bedankt
Steven