• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

opmaak draaitabel Excel 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mafkees11

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2012
Berichten
29
Beste allemaal,

Misschien een hele domme vraag, maar ik krijg het niet voor elkaar om in Excel 2003 een goede opmaak van de draaitabel te krijgen.

Ik wil dat mij draaitabel er net zo uitziet als de volgorde van de data.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat doe. Ik werk zelf altijd met 2007, vandaar!

Gr en bedankt!

OlafBekijk bijlage test.xls
 
nope.. alles wat in je bestand staat ie een rijtje namen en wat getallen, dat heeft zo schijnbaar niets vandoen met je vraag.. je zult je vraag duidelijker moeten stellen want het verband tussen je vraag en het voorbeeldje is volstrekt onduidelijk.
 
Ik wil van de gegevens in mijn voorbeeldbestandgegevens een draaitabel maken. Je moet je voorstellen dat dit even een voorbeeld is van 1 week, maar dat er in de werkelijkheid meer zijn.

Waar het dus omgaat is dat ik graag wil weten hoe ik in excel 2003 de opmaak van mijn draaitabel net zo kan krijgen als de volgorde en opmaak van mijn data.

alles naast elkaar, dus eerste kolom Naam, tweede kolom 100%, derde kolom 150% enzovoorts.

Hopelijk weten jullie zo voldoende

GR olaf Bekijk bijlage test7.xls
 
Olaf,

zo?
 

Bijlagen

  • test7 mafkees11 (hs).xls
    11 KB · Weergaven: 60
Ja precies zo, hoe heb je dat nou zo gekregen? Welke stappen heb je gevolgd?

Super bedankt
 
zie bijlage, ik hoop dat dit duidelijk is....
 

Bijlagen

  • test7 mafkees11 (hs-2).xls
    30 KB · Weergaven: 115
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan