• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

opmaak ed Kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnb1713

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2015
Berichten
2
Ik heb meerdere bestanden met ca. 100 tabbladen (allemaal zelfde opmaak/indeling)
Nu wil ik dmv een macro de opmaak, validatie's kopieren van een aangepast bestand naar al die andere bestanden, zonder dat de waardes in de originele bestanden overschreven worden.
Is dat mogelijk.
Ik zal even kijken of ik een klein voorbeeldje kan toevoegen.
in de bijlages zie je in bestand ws hetzelfde is als ws1, alleen in ws1 staan validaties en voorwaardelijke opmaak, deze wil ik kopieren naar ws, zonder dat de gegevens verwijderd/overschreven worden.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is wat de bedoeling is (elk origineel bestand heeft dus ca. 100 tabbladen en ik heb ca. 90 van deze bestanden).

alvast bedankt

John
 

Bijlagen

  • ws.xlsx
    13,7 KB · Weergaven: 27
  • ws1.xlsx
    14,2 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Even een aanvulling op mijn vraag:
Ik hoef niet alle bestanden in 1 keer via een macro te doen, het mag ook 1 voor 1.... als ik een bestand open, dat ik dan die macro "erover heen gooi".

alvast bedankt.

John
 
Welk doel en welk nut heeft deze exercitie? Bij deze werkwijze kan ik mij geen enkel beeld vormen: 90 identieke bestanden met 100 identieke tabjes qua lay-out? Ik zou denken zet alles in één bestand en in één tabel. En ga vanuit deze tabel overzichten maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan