Opmaak kop 3 nummering in Word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

slpe

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2012
Berichten
109
Ik blijf iets heel raars houden met de kopnummering in Word 2007. Het lukt prima om kop 1 en kop 2 na instellen opnieuw nummeren netjes op te hogen.

Dus:
1. Hoofdstuk 1
2. Hoofdstuk 2
2.1 Paragraaf 2.1

Maar bij kop 3 vanaf hoofdstuk lijkt het net of de volgorde wordt omgedraaid. Ook als ik beginnummering wil aanpassen wijzigt hij niet het laatste cijfer maar het tweede

Ik krijg dus bij kop 3 van hoofdstuk 2: 1.1.2, 1.2.2 enz.

Iemand een idee
 
Moet je controleren of elk niveau wel is gekoppeld aan het juiste nummerniveau. Het lijkt erop alsof je Niveau 2 koppelt aan Nummerniveau 3, en Niveau 3 aan Nummerniveau 2.
 
Volgens mij heb ik ze goed gekoppeld. Vreemde is ook dat dit ook in standaard normal.dotx gebeurt. Ook na opnieuw genereren.
Bijgevoegd mijn voorbeeldbestand. Ik zie niets vreemds
 
Het is een hardnekkig probleem; als ik de instellingen van Kop 3 bekijk dan lijkt daar in eerste instantie niks aan te mankeren, zoals je zelf ook al aangaf. Maar als ik dan op OK druk om hem op te slaan, en daarna opnieuw bekijk, dan klopt er weinig meer van de niveaukoppeling. Niveau 1 blijkt dan ineens gekoppeld te zijn aan Kopniveau ET Kop 3. En dat klopt natuurlijk niet. Ik zou zeggen: gooi de profielen weg en maak ze opnieuw op basis van Kop 1 t/m Kop 3, en koppel de profielen dan aan de nieuwe profielnamen. Dat werkt bij mij in ieder geval prima.
 
Dat was de oplossing. Ik heb nu in het sjabloon alles goed gezet. De oorzaak is waarschijnlijk oneindig knippen en plakken geweest.

Allemaal bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan