Beste mensen,
Ik ben bezig om een factuur te maken. Mijn idee is om het factuur op te slagen in een map FACTUUR op C schijf, en de opgeslagen facturen dienen het nummer te krijgen die in Sheet1 cel E10 te krijgen.
Ik heb al eerder deze week dit vraag opgesteld, maar nu merk ik dat het niet goed functioneert.
Het bedoeling is dat het bestand die ik open hebt dient open te blijven en alleen het Sheet1 waar het fatuur er op staat op te slagen in xls formaat. Alleen opslagen niet gelijk openen.
Zie bijlage
Ik opzoek naar een code VBA voor knop Opslagen
Alvast bedankt
Mv/Gr
Ik ben bezig om een factuur te maken. Mijn idee is om het factuur op te slagen in een map FACTUUR op C schijf, en de opgeslagen facturen dienen het nummer te krijgen die in Sheet1 cel E10 te krijgen.
Ik heb al eerder deze week dit vraag opgesteld, maar nu merk ik dat het niet goed functioneert.
Het bedoeling is dat het bestand die ik open hebt dient open te blijven en alleen het Sheet1 waar het fatuur er op staat op te slagen in xls formaat. Alleen opslagen niet gelijk openen.
Zie bijlage
Ik opzoek naar een code VBA voor knop Opslagen
Alvast bedankt
Mv/Gr