Optie niet beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

FloydA

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2013
Berichten
1
Ik ben bezig met een project en ik wil de bronnen graag in de voettekst hebben. Omdat dat elke pagina verschilt, moet ik dat uitzetten. Ik weet hoe ik dat kan doen, maar het knopje waar ik op moet klikken is niet beschikbaar. Het is gewoon wit gekleurd. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel op dat knopje kan klikken?

Hier een plaatje met het knopje wat ik bedoel. Het rode vierkantje is het knopje wat ik bedoel.
9a1sfo.png


Ik heb een legale versie van word 2007. Gewoon gekocht.
 
Laatst bewerkt:
Legaal of niet, als je een onbegrijpelijke vraag stelt, wordt het lastig antwoord geven.
Ik ben bezig met een project en ik wil de bronnen graag in de voettekst hebben. Omdat dat elke pagina verschilt, moet ik dat uitzetten.
Wat wil je nu? Bronnen in de voettekst lijkt mij een zinloos idee; een tekst in een voettekst wordt op elke pagina (van een sectie) herhaald. Lijkt mij niet zo zinnig. Het knopje wat je bedoelt wordt actief als je minstens twee kop- of voetteksten hebt, en dat betekent: minstens twee secties. In die situatie kun je een sectie koppelen aan de vorige. Bij de eerste sectie is het knopje dus grijs, want de eerste sectie heeft geen vorige sectie. Anders zou het niet de eerste zijn :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan