• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

opzoeken in gans werklad in excell

Status
Niet open voor verdere reacties.

davygky542

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2016
Berichten
45
Hi,

Ik ben bezig om voor mijn job een linkenfile samen te stellen waar we alle belangrijke informatie kunnen vinden die betrekking heeft op onze job. Deze is onderverdeeld in verschillende tabbladen.

Ik zou nu echter op het eerste tabblad een invoerveld met knop search willen zetten zodat deze in alle tabbladen op het ingevoerde woord kan zoeken.

bvb men geeft woord "leeggoed" in en alle resultaten op eender welk tabblad met leeggoed zou tevooorschijn moeten komen.

Kan dit in excell en hoe kan ik tewerkstelligen?

Alvast bedankt voor wat help en feedback

mvg

davygky542
 
alle resultaten op eender welk tabblad met leeggoed zou tevooorschijn moeten komen.

Zoek je één lijst met een overzicht van alle cellen waar dit in staat, of wil je alle voorkomende cellen één voor één zien? En wil je daarbij herhaling toestaan (als in, na de laatste cel komt de eerste weer)?
 
1 lijst met alle overeenkomstige resultaten en locatie op welk tabblad dit te vinden is.
 
Druk op <Ctrl> + f en selecteer bij Within Workbook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan