outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

ebra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 aug 2009
Berichten
4
Onlangs kreeg ik het bekende bericht:"Kan outlook niet openen"....
een zoektocht op allerlei foiums bracht mij bij het programma Fix-it van Microsoft.
Inderdaad, het programma zorgde ervoor dat Oulook weer werkte, maar alle gegevens van weleer zoals adressen en bewaarde mails waren verdwenen.
Toen ik nadien de IPhone aansloot die samenwerkt met outlook, verdwenen ook daar alle contactadressen en telefoonnummers...
Die moeten toch "ergens" op de pc terug te vinden zijn?
Hoe kan ik hieruit geraken?

Beste dank!!:)
ebra
 
Welkom op Helpmij.:)

Geef eens een zoek opdracht in Windows en laat ook in de verborgen mappen en bestanden zoeken.
Zoek op het volgende;
.pst (Emails en dergelijke)
.pab (Persoonlijk adresboek)

Laat maar even weten als deze gevonden worden.
 
Beste Crash,

Bedankt voor 't snelle antwoord.
Via de Windows search (misschien bestaat er een efficiëntere weg) liet ik de pc opzoek gaan naar de bestanden .pst en .pab
Het eerste gaf resultaat, het tweede niet!!
Ben ik goed bezig?
 
Waar zijn de PST bestanden gevonden en hoe groot zijn deze?
 
de .pst -bestanden vond ik bij een backup in mijn documenten. Zelfs nog vrij recent 27/07/09
de .pab-bestanden zouden (?) in een programma Mailbox zitten weliswaar van 1/12/03....:(
 
Oke in Outlook ga naar bestand > openen > Outlook gegevensbestand, zoek het bestand op wat je in je backup gevonden hebt. Als het goed is komt er een map bij met de inhoud van het bestand.
 
Probleem is hiermede grotendeels opgelost. alle mails heb ik terug, alleen moet ik het adresboek opnieuw samenstellen.
In elk geval zeer veel dank!!:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan