outlook 2010 helemaal opnieuw configureren hoe doe ik dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stuk

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Berichten
110
Omdat Outlook 2010 het niet doet, heb ik besloten om helemaal opnieuw te beginnen. Hoe kan ik alles 'wissen' en het programma als 'een schone lei' opnieuw beginnen?
 
Sorry voor de onduidelijkheid, ik had al het officepakket met undelete verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op m'n notebookje. Na de nieuwe installatie stonden alle adressen er nog in, en was ook het probleem nog hetzelfde oa. niets versturen.
Ik wil dus echt alles weg en opnieuw beginnen.
 
In mijn documenten zie je als het goed is een map met outlook gegevensbestanden, als je deze verwijdert komt het waarschijnlijk goed
 
In mijn documenten zie je als het goed is een map met outlook gegevensbestanden, als je deze verwijdert komt het waarschijnlijk goed

.... en dan nog dikke kans dat het niet lukt!
Want de aangemaakte mailaccounts zitten niet in het gegevens (pst-) bestand.
En daar ligt zeer waarschijnlijk de oorzaak.

TS: je moet de mailaccounts een keer verwijderen en opnieuw aanmaken.
Kijk goed, welke instellingen nu precies de juiste zijn ......
 
Inderdaad, gewoon de mailaccounts even opnieuw aanmaken via menu [opties>e-mail accounts]. Het is allemaal redelijk vanzelfsprekend, je kan er niet zoveel aan fout doen.

Wil je toch de hele boel opnieuw installeren, bedenk wel even wat je doet, anders ben je alles kwijt. Instellingen zitten, zoals gezegd, niet in de pst-bestanden. Dat betekent dus dat je veilig de hele inhoud van outlook (mails, agenda, adresbestanden) kan bewaren. Dat doe je via het menu [bestand>importeren/exporteren>naar een bestand exporteren>lijst met persoonlijke mappen(.pst)> ..... kies wat je wilt bewaren....]
Via datzelfde kunstje kan je staks de hele boel weer importeren.
 
Omdat Outlook 2010 het niet doet, heb ik besloten om helemaal opnieuw te beginnen. Hoe kan ik alles 'wissen' en het programma als 'een schone lei' opnieuw beginnen?

Ik ben eigenlijk voorbarig geweest door ervan uit te gaan dat het mailen niet zou werken.
Maar je zegt alleen maar: Omdat Outlook 2010 het niet doet ......
Mag je eerst uitleggen wat je daar nu precies mee bedoelt ..... !!
 
het verzenden/ontvangen doet het niet. Het rare is dat ik bij de test bij acount settings wel twee groene vinkjes krijg!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan