Outlook 2010 HTML error

Status
Niet open voor verdere reacties.

soldierdbtc

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Berichten
16
Heey daar,


OS: Windows 7 dit is wat er gebruikt word als operating system
Programma: Microsoft Office Outlook 2010


dit is mijn probleem:

errr.png


Zoals je kunt zien is er waschijnlijk iets mis met de HTML denk ik zelf dan he ;)

in de voettekst zet hij de HTML code opmaak neer en we weten niet hoe we dat kunnen oplossen
ook in een schema laat hij streepjes weg als iemand dit weet hoe hij/zij oplost, dat zou heel fijn zijn:D


ik hoop dat dit iemand kan oplossen
GR. Roy
 
Laatst bewerkt:
klopt. die <ign> is geen geldige html code. wss verkeerd afgekort van een vorige regel. er stond misschien align, maar dan mis ik nog de tag. kan van alles zijn geweest. of mss hoorde het wel hij het plaatje
 
Yep. Iemand (of outlook zelf) heeft iets fout gedaan met de html code van de handtekening. Ik heb wel een vermoeden, maar om dat te bevestigen heb ik de originele code van de handtekening nodig.

Kijk eens in de map C:\Documents and Settings\<JE NAAM>\Application Data\Microsoft\Signatures
Hier vind je 1 of meer .htm bestanden. Post deze hier eens. Of kopieer de inhoud m.b.v. notepad hier in een bericht. Ik kijk er dan wel even naar.
 
ik was vergeten om OS: windows 7 is en de programma outlook 2010.

en volgens mij collega zou die handtekening ergens anders staan(wist hij niet zekker) zou je dit kunnen bevestigen.

alsvast bedank,

met vriendelijke groet,

Roy de Wijs
 
Ja ik weet het antwoord. En om het op te lossen heb ik 2 keuzes. 1) Ik probeer in de komende dagen voldoende kennis over te brengen aan jou om dit probleem te fixen. Dit houdt in kennis van html, css, reverse engineering, outlook, werken in texteditor en nog een paar zaken om een handtekening effectief te tweaken. Of
2) Je zoekt even de bestanden van de handtekening op en zet deze hier even op deze site. Ik pas de code dan wel aan, zodat het weer werkt.
 
outlook

het heeft niks met handtekeningen te maken, wij hebben dit uit geprobeert.

We kwamen erachter dat het aan Exchange ligt.

zodra we POP3 gebruikte dan kreeg je gewoon tekst en tabel enz.

zodra we exchange 2007 gebruikte ging het weer fout in de tekst kwam dan HTML/opmaakcode erin staan zie afbeelding

naamlooskji.png




mijn vraag is dus hoe kan ik dit oplossen :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan