Outlook afspraak

Status
Niet open voor verdere reacties.

EddyOut

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2013
Berichten
2
Dag,

Ik heb een raar probleem met het versturen en ontvangen van een vergaderafspraak in Outlook 2013. Zodra ik iemand uitnodig voor de afspraak blijft de uitnodiging in mijn outbox staan. Uitnodigingen die ik ontvang komen in plain tekst in mijn inbox terecht. Als ik Outlook vervolgens opnieuw start krijg ik de volgende melding:

Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run microsoft outlook and set it as the default mail client.

Outlook staat ingesteld als standaard email client.

Dit probleem is spontaan ontstaan, geen updates oid geinstaleerd.

Bedankt,

Eddy.
 
Ik merk dat niemand op deze vraag reageer. Ik zal hem wat verder toelichten.
Indien ik afspraken, met andere Outlook gebruikers, wil maken met Outlook planner verstuurd Outlook het verzoek niet en krijg ik een foutmelding (zie eerste uitleg voor de inhoud van deze melding). Het verzoek blijft "hangen" in de verzendbox.
Verder: als ik externe afspraak verzoeken ontvangen worden die niet verwerkt door Outlook. De mails zien er uit als een ingewikkelde tekstbestanden
Hopelijk is de vraag nu wat duidelijk.
 
Zitten er 2 accounts in outlook 2010, of echt maar 1 account?

Wat betreft de platte tekst, als je het verstuurd kun je het zelf aanpassen.) als je platte tekst van hun binnen krijgt, is dit binnen of buiten je organisatie?

Als het buiten de organisatie is kan het zijn dat hun niet via outlook verzenden, en dus als platte tekst word verzonden, binnen de organisatie, kan die persoon platte tekst inschakelen, maar ook uitschakelen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan