macguy
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 aug 2015
- Berichten
- 448
Ik zoek het antwoord voor het volgende "probleem".
Mijn e-mail wordt afgewikkeld via Oulook Exchange via een Office 365 abonnement. Hiervoor wordt mijn eigen domeinnaam gebruikt. In de instellingen van Office 365 zijn er bepaalde beleidsregels voor het bewaren van e-mail (bewaarbeleid) ingesteld. Deze variëren van 30 dagen tot nooit. Echter wil ik voor alle e-mail het bewaarbeleid op "nooit" instellen.
Contact met Microsoft, zelf instellingen in Outlook 2013/2016 geiwjzigd, in Office 365 gezocht om de instellingen te wijzigen, echter kom ik er niet aan uit. Beter gezegd, ik krijg het bewaarbeleid niet geiwjzijgd. Het beheeraccount van Office 365 geeft aan dat voor het doorvoeren van wijzigingen contact met de beheerder opgenomen moet worden. Dat ben ikzelf lijkt me.
Wie o wie heeft de oplossing?
Mijn e-mail wordt afgewikkeld via Oulook Exchange via een Office 365 abonnement. Hiervoor wordt mijn eigen domeinnaam gebruikt. In de instellingen van Office 365 zijn er bepaalde beleidsregels voor het bewaren van e-mail (bewaarbeleid) ingesteld. Deze variëren van 30 dagen tot nooit. Echter wil ik voor alle e-mail het bewaarbeleid op "nooit" instellen.
Contact met Microsoft, zelf instellingen in Outlook 2013/2016 geiwjzigd, in Office 365 gezocht om de instellingen te wijzigen, echter kom ik er niet aan uit. Beter gezegd, ik krijg het bewaarbeleid niet geiwjzijgd. Het beheeraccount van Office 365 geeft aan dat voor het doorvoeren van wijzigingen contact met de beheerder opgenomen moet worden. Dat ben ikzelf lijkt me.
Wie o wie heeft de oplossing?
Laatst bewerkt: