outlook foutmelding url ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Berichten
858
nog maar een keer plaatsen krijg reactie
______________


wanneer ik een e-mail krijg met een verwijzing naar een internet site (zoals die van jullie ,forum ) en ik klik die aan dan krijg ik telkens een melding : algemene fout :het betrof URL :
en dan krijg ik geen verbinding met de internet site . wat gaat hier mis ???

groot gebruiker van helpmij
tjima
 
Heb je Internet Explorer 6 of 7? Ga via Extra naar Internet opties, Geavanceerd. Scroll naar beneden tot het kopje Webpagina's bekijken en zet wat naar onderen een vinkje voor: Browser uitbreidingen van derden inschakelen. Sluit IE af. Lukt het nu wel in Outlook?

Edit: zo niet, ga weer naar Internet opties, maar nu naar Beveiliging. Klik op de knop Aangepast niveau. Scroll helemaal naar onderen, kopje Verificatie van de gebruiker, Aanmelden en selecterr Anoniem aanmelden.
 
Laatst bewerkt:
ik kan geen internet optie vinden in exstra van outlook 2007
 
in Internet Explorer is het volgende

Browser - exstenties van derden inschakelen. was al ingeschakeld

en bij Beveiliging is anonieme login aangevinkt

en nog werkt het niet , of moet ik alles weer op nieuw opstarten ??
tjima
 
dit heb ik gevonden in de help functie van outlook
hoe kan ik url blokkering opheffen ??

tjima

Bestandstypen die in Outlook worden geblokkeerd
In de volgende tabel worden de bestandstypen weergegeven die standaard in Outlook worden geblokkeerd.
 
Laatst bewerkt:
probleem opgelost . via help desk hetnet. als volg opgelost .
in IE via exstra, internet -optie's.programma's ,webinstellingen herstellen . en opnieuw opstarten .

mvg

tjima
 
algemene fout. het betrof url:

Ik krijg sinds kort deze foutmelding als ik een link aanklik in Outlook 2007: "algemene fout. het betrof url:".Er was een thread met dit probleem, maar dit was met Internet Explorer. Maar ik gebruik Firefox, de nieuwste versie. Vroeger geen probleem, nu sinds een week wel...

Alvast bedankt als iemand van jullie de oplossing weet.
 
webinstellingen herstellen in IE

probleem opgelost . via help desk hetnet. als volg opgelost .
in IE via exstra, internet -optie's.programma's ,webinstellingen herstellen . en opnieuw opstarten .

mvg

tjima


Hoi Tjima,

Ik heb het zelfde probleem. Ik kan alleen in mijn IE7 nergens de link "webinstellingen herstellen" vinden volgens de jou hierboven beschreven weg.
Op mijn tabblad staan: Internetprogramma's / standaardbrowser / Invoegtoepassingen beheren. That's it. Geen webinstellingen herstellen.



Groet, Wim
 
ms sucks

Ik gebruik ook firefox als standaard. Maar het blijkt dat ms niet wil dat je een andere (betere) browers gebruikt. Lijkt me echt weer zoiets voor onze mw. Kroes in Brussel:evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan