Outlook met hotmail-adress?

Status
Niet open voor verdere reacties.

freebutterflyx

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2002
Berichten
83
Ik heb de volgende situatie.
Ik heb een aantal email-adressen:
- voor beroepsdoeleinden: een normaal email van de provider, een hotmail voor verschillende nieuwsbrieven.
- voor persoonlijke doeleinden: een normaal email van de provider, een hotmail voor nieuwsbrieven en een hotmail voor zaken die op het eerste zicht niet betrouw.

==> dus in totaal 5 email-adressen.

En nu mijn vragen:
- kan ik deze allemaal met één en hetzelfde outlook programma bedienen, ontvangen en versturen ? Indien niet met wat zou het dan wel lukken? (firefox variant?)
- hierbij had ik ook graag een autoreply functie. Dus dat er automatisch een zelf te definieren antwoord teruggestuurd wordt in bepaalde omstandigheden (afwezigheid, vakantie,...)

Welk (gratis) programma is hier het meeste geschikt?
 
Hoi,

Hotmail wordt als pop3 niet meer ondersteund (behalve betaald)
Gmail wél

Als je niet met een mail-server werkt, kan je geen 'afwezigheidsmelding' e.d. als autoreplay terugsturen, wanneer je pc niet aan en outlook niet actief is.
Wél is het vaak mogelijk bij je provider een dergelijk bericht in te stellen.
 
Ik heb de volgende situatie.
Ik heb een aantal email-adressen:
- voor beroepsdoeleinden: een normaal email van de provider, een hotmail voor verschillende nieuwsbrieven.
- voor persoonlijke doeleinden: een normaal email van de provider, een hotmail voor nieuwsbrieven en een hotmail voor zaken die op het eerste zicht niet betrouw.

==> dus in totaal 5 email-adressen.

En nu mijn vragen:
- kan ik deze allemaal met één en hetzelfde outlook programma bedienen, ontvangen en versturen ? Indien niet met wat zou het dan wel lukken? (firefox variant?)
- hierbij had ik ook graag een autoreply functie. Dus dat er automatisch een zelf te definieren antwoord teruggestuurd wordt in bepaalde omstandigheden (afwezigheid, vakantie,...)

Welk (gratis) programma is hier het meeste geschikt?

Je kan wel gmail gebruiken dat email programma gebruik ik ook en je kan ook berichten verzenden en ontvangen in outloook :D

om aan te melden bij gmail moet je mij even een mailtje sturen dan kan ik jou een aanmeldlink geven

Groeten
 
als u een hotmail adres hebt van enkele jaren terug dan gaat dat wel, want bij mij werkt het wel, via outlook 2003
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan