Outlook op 2 PC's met zelfde email adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfcsupport

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Berichten
5
Ik heb 2 PC's staan en op beide is Outlook geinstalleerd.
Afhankelijk van de werkzaamheden van die dag gebruik ik één van de twee PC's, en dan wil ik natuurlijk ook mijn e-mail paraat hebben op de werkpc van die dag.

Kan ik nu mijn PST bestanden op een externe harde schijf plaatsen, en afhankelijk van waar die staat aangesloten gewoon mijn actuele e-mail binnenhalen, de ene keer op de ene PC en de andere keer op de andere PC.

Wellicht zal ik dan alleen rekening moeten houden met de driveletter die wordt toegekend aan de externe harde schijf?
 
Zorg dat de instellingen van Outlook zo staan, dat je mail op de server blijft staan, zo kun je op beide systemen je mail binnen halen. Ik doe dat hier ook met twee pc's, waarbij op beide dezelfde mail binnen gehaald wordt.
 
Ik heb 2 PC's staan en op beide is Outlook geinstalleerd.
Afhankelijk van de werkzaamheden van die dag gebruik ik één van de twee PC's, en dan wil ik natuurlijk ook mijn e-mail paraat hebben op de werkpc van die dag.

Kan ik nu mijn PST bestanden op een externe harde schijf plaatsen, en afhankelijk van waar die staat aangesloten gewoon mijn actuele e-mail binnenhalen, de ene keer op de ene PC en de andere keer op de andere PC.

Wellicht zal ik dan alleen rekening moeten houden met de driveletter die wordt toegekend aan de externe harde schijf?

Hoi, dat kan heel goed. Het enige waar je rekening mee moet houden is, dat je niet tegelijkertijd op de twee pc's outlook gestart mag hebben.
Anders krijg je op de 'andere' pc de melding dat het bestand (PST) in gebruik is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan